י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
מעצרים במאה שערים

חשד לחטיפה והזנחה בכת ה'שאלים'

אשה מ'נשות הטאליבן' נעצרה בחשד כי לחטיפת ילדיה הפעוטים ממשמורת, הזנחתם, וחיתון אחת מבנותיה בעודה קטינה | בית המשפט האריך את מעצרה

חשד לחטיפה והזנחה בכת ה'שאלים'
שוטרים מגיעים לבצע מעצר צילום: דוברות המשטרה

אשה חרדית תושבת ירושלים, נעצרה בימים האחרונים, בחשד לחטיפת קטינים ממשמורת והזנחתם, כמו גם נישואי ילדיה בגילאי 13-15 בניגוד לחוק. לבקשת המשטרה הוארך היום מעצרה על ידי בית המשפט.

בדיון שנערך בבית משפט השלום בירושלים, כך על פי הדיווח של ישי פורת באתר ynet, השופטת מיקה בנקי האריכה את מעצרה של האם, המשתייכת ל'נשות השאלים', המוכרות גם בשם 'נשות הטליבאן'.

האם, מתגוררת בשכונת מאה-שערים,  חשודה כי חטפה את ילדיה הקטינים ממשמורת והזניחה אותם. "החשודה חיתנה ילדה בת 15 ויש לה רצון לחתן ילד אחר - גם הוא בן 15 - וגם ילדה בת 13" אמר נציג המשטרה בדיון בבית המשפט, והוסיף כי ישנה ילדה בת 13 שכרגע אין מידע על מקום הימצאה. "החשודה הצטרפה לכת 'השאלים' והחלה ללבוש בגדים הרמטיים ולהקצין בעניינים שפוגעים בילדים ומזניחים אותם", ציין הנציג.

לעומת זאת, פרקליטה של האם, עו"ד לורה בר אלון אמרה כי לדברי החשודה, "הילדים לא נחטפו מפניה והיא לא ידעה על צו כלשהו שאוסר על החזקתם בידיה. היא לא יכלה להסתמך אך ורק על בעלה, שיש להם חילוקי דעות באורח החיים".

השופטת מיקה בנקי קבעה בדיון על הארכת מעצרה, כי מפאת מסוכנות האם היא מאריכה את מעצרה בשלושה ימים.

משמורת ילדים נישואי קטינים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד