ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024
שיחות לחו"ל במדינות מובילות

זה הפיצוי של 'פלאפון' ללקוחותיה החרדים

גלישה בלתי מוגבלת - זה הפיצוי אותו מציעה פלאפון ללקוחותיה שנפגעו קשות אמש מהתקלה • הלקוחות החרדים שלא גולשים באינטרנט יזכו ב-500 דקות שיחה ליעדים נבחרים בחו"ל

זה הפיצוי של 'פלאפון' ללקוחותיה החרדים
חברת פלאפון צילום: פלאש 90

לאחר שעות ארוכות של תקלה אמש ולאחר שלקוחות רבים זעמו על החברה ואיימו לעזוב אותה, הודיעה היום (ב') חברת פלאפון כי תפצה את לקוחות החברה שניזוקו מהתקלה.

ההטבה אותה יקבלו המנויים שנפגעו - שמספרי הטלפון שלהם מתחילים בספרות 6 ו-7 - תכלול הטבה של גלישה באינטרנט ללא הגבלה. הודעה על כך תשלח ללקוחות החברה. ההטבה תיכנס לתוקף כבר הלילה ותימשך עד לאחר החגים.

לקוחותיה החרדים של החברה לא יוכלו ליהנות מההטבה, שכן הם אינם מחוברים לרשת האינטרנט ועל כן הודיעה פלאפון כי תעניק להם הטבה חלופית של 500 דקות שיחה לחו"ל במדינות מובילות. גם כאן ההטבה תיכנס לתוקף באופן מיידי ותותקן אוטומטית.

מנכ"ל חברת פלאפון, רן גוראון, התנצל בפני לקוחות הרשת והודה להם על סבלנותם. הוא הוסיף כי "בשעות אלה הסתיימו הפעולות, ורשת פלאפון יציבה ותקינה. מנויים הפונים עם תקלות פרטניות מטופלים בנקודות השירות".

ההחלטה להעניק חבילה גלישה חופשית בישראל ללא הגבלה נבעה מכך שאנו יודעים כי בתקופת החגים ישנו שימוש מוגבר בהיקפי הגלישה בנייד, ואנו בטוחים כי לקוחות רבים ייהנו מההטבה".

העיתונאי עמית תומר מ'כאן' האיר את תשומת הלב של הגולשים ולקוחות החברה כי אומנם ‏פלאפון מפצה את הלקוחות בגלישה ללא הגבלה בחודש הקרוב, אך החבילות אותם רכשו הלקוחות כוללות נפח גלישה רחב גם כך, נפח אותו מרבית המנויים כלל לא מנצלים. החברה לא תאלץ להוציא כספים על ההטבה והמנויים לא יצליחו להרגיש אותה. 

פלאפון תקלה פיצוי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד