י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
מתחדש המאבק

השר דרעי תקף את ישי: יש גורמים שמנסים להזיק לש"ס בכל דרך

בכנס נציגי ש"ס ברשויות המקומיות אמר דרעי:"ש״ס זוכה לאחדות והתלכדות נדירה סביב ההנהגה הרוחנית. כולם פועלים בהרמוניה מלאה" • דרעי תקף גם את פעילות 'יחד' בראשות אלי ישי: "לצערי הרב יש גורמים שעד היום מנסים להצר ולהזיק לש״ס בכל דרך" • צפו בתיעוד

השר דרעי תקף את ישי: יש גורמים שמנסים להזיק לש"ס בכל דרך
צילום: השוטרים מגנים על מסתננים מול המפגינים

שרים, סגני שרים, ראשי רשויות ונציגי ש"ס מכל רחבי הארץ התאספו הערב (שני) לכנס הרמת כוסית לקראת השנה החדשה הבעל"ט.

הכנס, שנשא את הכותרת "ברכת הדרך", עסק בעיקר בהכנות הקדחתניות לרשויות המקומיות שייערכו בעוד כחודשיים ברשויות המוניציפליות.

במהלך הכנס נשא יו"ר תנועת ש"ס השר אריה דרעי נאום בו דיבר על האחדות המיוחדת והנדירה שקיימת בתוך שורות ש"ס, שלדבריו אינה קיימת במקומות אחרים.

"תנועת ש״ס זוכה לאחדות והתלכדות נדירה סביב ההנהגה הרוחנית. כולם פועלים בהרמוניה מלאה", אמר השר דרעי. "צאו החוצה ותראו מה קורה. כיצד יצר המחלוקת מנסה לזרוע הרס ופירוד בכל מקום. זה מראה שיש לנו תנועה עם שורשים עמוקים, שייסדו אותה מרנן ורבנן ובראשם מרן הגר״ע יוסף זיע״א".

השר דרעי המשיך בדבריו: "אני אומר לכם באחריות: אין עוד תנועה שעושה ופועלת למען הציבור כמו תנועת ש״ס. אנחנו רצים עם השם ש״ס בכל רחבי הארץ, בגאון, כמפלגה עם הכי הרבה נציגים ברשויות. זה עול גדול ואפילו סיכום רב, אבל אנחנו יודעים שכל נציג שלנו זה תוספת קדושה, טהרה וחינוך בכל עיר".

לדבריו: "בלעדי ש״ס אף אחד לא ידאג לציבור הספרדי! לא בערים המעורבות ולא בערים החרדיות! אנחנו שמים את מרכז הכובד בירושלים. כאן הכל התחיל וכאן המעוז שלנו. ש״ס בירושלים עשתה בחמש השנים האחרונות למען תושבי העיר גדולות ונצורות ואין סיבה שלא נמצה את כוחנו. אני לא רוצה לחשוב מה יהיה חלילה אם כוחנו יחלש, מה יהיה עם תלמידי מוסדות החינוך, מי יספור אותם?".

במהלך הדברים שנשא טען דרעי כי "יש כאלה שרוצים לטשטש את העובדה שתנועת ש״ס היתה מפעל חייו של מרן זיע״א כאילו גררו אותו לזה. אבל מי שראה את מרן כיצד סגר את הספר שכה אהב ויצא לערי השדה והפציר באנשים לתמוך בש״ס, ראה בחוש כמה חשיבות ייחס לתנועה וכמה מאמץ השקיע בה. עד רגעי חייו האחרונים ביקש שנביא אליו ראשי ערים לקראת הבחירות המוניציפאליות שהתקיימו אז. זה היה מרן וזו היתה מורשתו".

דרעי גם תקף את יו"ר ש"ס והשר לשעבר אלי ישי. "לצערי הרב" אמר דרעי, "יש גורמים שעד היום, למרות שרואים את כל הפעולות הגדולות שלנו, מנסים להצר ולהזיק לש״ס בכל דרך". דרעי טען כי "במקום לחזק את התנועה מנסים להחלישה, להתחבר בכל מקום לכל מיני אנשים כדי לפגוע בנו. במי הם פוגעים? הציבור צריך להבין שהחלשה של ש״ס היא החלשה של כל המפעלים הקדושים שלנו. מי יילחם אחר כך על בתי הספר? על המקוואות? על כל המוסדות שלנו?".

תוך כדי הדברים הפתיע דרעי את הקהל כשאמר: "לצערי אני חייב לומר משפט אחד שלא תכננתי להגיד". לדבריו: "גם היום, שזה כל כך ברור לכל מי שמחפש גרגיר של אמת, כולנו יודעים מה התנועה הקדושה עושה בכל מקום בארץ, מה התנועה עושה בכל עיר, הכל לכבודו של הקב"ה".

"לצערי הרב, מבחינת עשייה פעילויות, יש אנשים יש להם מטרה, לא איך מכפילים את הכוח אלא איך מורידים את הכוח, פשוטו כמשמעו, ואני לא רוצה לפרט. אלו אנשים שרוצים להתחבר בכל מקום עם מי שממורמר, לא משנה התוצאה. העיקר - להוריד, לקחת, להחליש! אבל חברים, תזכרו שהחלשת הכוח של התנועה יבוא לידיי ביטוי בהחלשת המפעלים הקדושים".

לסיום אמר יו"ר תנועת ש"ס: "אני רוצה לאחל לכולם שנה טובה, המשך תנופה ועשיה, ומבקש מחילה ממי שאולי פגעתי בו או לא התייחסתי כראוי".


ש"ס רשויות מקומיות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד