ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024

אופנת אביב-קיץ 2012 • הצצה ראשונה

החורף עדיין בעיצומו, אבל הסטייליסטית אורית לבה כבר צופה למרחוק • בחג החנוכה היא כבר יודעת לנבא על אופנת האביב והקיץ הקרובים לבוא • טור של סטיילינג

צילום: יעקב נחומי
צילום: יעקב נחומי



חג החנוכה העומד בפתח הוא הזדמנות מצוינת עבור הסטייליסטית אורית לבה לדעת מה מצפה לנו לקראת אביב וקיץ הקרוב.

כחלק בלתי נפרד מהצצות בתצוגות העולם היא נוהגת לפתוח מגזינים עדכניים ועוקבת באדיקות מסוימת אחר ההשפעות מהן נוצרו הקולקציות המרהיבות לעונה הקרובה.

"לקראת אביב-קיץ הקרוב, נוכל לצפות בכמה טרנדים חדשניים שיתנו את יריית הפתיחה בבירות העולם וכמובן גם אצלנו", אומרת אורית.

• אז מה מחכה לנו?

התחרות - ולאוו דוקא בשחור, להיפך בצבעוניות של כחול נייבי, מעט תכלת, טורקיז וניוד עדין. התחרות יופיעו העונה בהדפסים או מהבד עצמו בשמלות בגזרת עיפרון קלאסי, חצאיות של מתחת לברך, תחרות כגימורים מרהיבים על חולצות חלקות בין אם כשילוב על בד אחר או כתחרה צבעונית בפני עצמה.

הדפסי הוואי - הדפסים תוססים המתאימים כל כך לימי הקיץ, מזכירים חופים מוזהבים, שמש וכיף של מסיבות. העונה נצפה בטרנד זה כהדפס על שמלות וחולצות, כסטים בסגנון יפני עם שרוולי קימונו עשירים בצבעוניות של ורוד פוקסיה, צהוב לימוני, טורקיז, כחול וירוק תפוח. בטרנד זה הדגש הוא על גזרות ישרות ונקיות, חולצות רחבות ומרובעות בשרוול, ושמלות קימונו או ישרות בגזרת A.

צבעי הנאון - צבעוניות חזקה בשילוב הדפסי אבסטרקט, שילובים מצויינים של נאונים עם שחור ולבן ,כמגמת טרנד הקולור בלוק בשילוב אביזרים בצבעוניות קלסית כמו שחור ולבן, על שמלות, ז'קטים וחולצות. למעזות ביותר, לכו על חצאית בצבעי נאון ושלבו צבע נוסף מאותה משפחה, או לחילופין צבע רגוע ומתון יותר כמו שחור או לבן.

טרנד הספארי - שמגיע מידי כמה עונות שוב ושוב. לקראת הקיץ יהיה נחמד לפגוש טרנד זה בחליות ספארי שלמות, במשחק של כמה גווני ירוק זית, חום מדברי, קאמלים ואופוויט. גזרת החצאיות עדיין מטפסת לגובה. יפה יהיה לשלב עם טרנד זה, אביזרים בהדפסים המושפעים מעולם החי על קשת גוונים חומה או צהובה כמו הדפסי נחש, נמר ותנין.

כחול עמוק - גוונים של כחול נייבי, תכלת וטורקיז יככבו לעונה הבאה בשמלות אסופות נקיות קווים, בהדפסים גדולים של כחול ושחור, במשחקי צבעים של טון על טון בגווני תכלת שונים, שמלות קלוש עשויות טול ותחרות בסגנון רומנטי, שילובים מעניינים של תכלת כהה עם צבעי פסטל כמו ורוד, צהוב ולבן, נקודות בכחול לבן, כחוול שחור ועוד.

הוראות לבוש:

אורית מחלקת בין 'המעיזות שבינינו' לבין 'הקלאסיות'.

"למעיזות שבינינו: שילובים מיוחדים של שני טרנדים יחד: טרנד התחרה עם חולצה בהדפס ניאון, טרנד הספארי בשילוב טרנד הדפסי הוואי, טרנד הניאון בשילוב טרנד הכחול נייבי ולכל זאת, אביזרים כמובן, פלטפורמות, סנדלי קשירה, שרשראות בעלות נוכחות ותיקים צבעוניים משלימי הופעת הלבוש.

הקלאסיות יוכלו ליהנות מהטרנדים החדשים בשימוש בצבעוניות חלקה ומשחק של צבעים כמו למשל הטרנד הכחול, בתוספת של שרשרת אדומה וסנדל לבן ועדיין ליצור הופעת לבוש מעניינת".

וכמו תמיד תשמח אורית להכיר אתכן מקרוב ולהעניק לכן יום כיף של סטיילינג אישי, יום שכולו הנאה וחוויה אישית כיצד לקנות נכון בגדים, אילו גזרות, בדים וצבעים יתאימו רק לכן עפ"י הנתונים האישיים, כיצד לערבב סגנונות ולא להראות מצועצעת מידי, כמה ואיך משתמשים באביזרים ועוד ועוד.

לאחר שמאסנו בעוד ספא, עוד מסעדה או חולצה עם פתק החלפה...

אורית לבה, סטייליסטית 0546332463

תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד