י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
שבוע וחצי אחרי

בחור הישיבה הדוקר הואשם - מעצרו הוארך

בחור הישיבה החשוד שדקר את חברו בישיבת כנסת הגדולה במודיעין עילית לפני כשבוע וחצי, הואשם הבוקר בבית המשפט בגין חבלה בכוונה מחמירה ומעצרו הוארך | פרקליטו ממשיך לטעון כי הוא סובל ממצב נפשי קשה

בחור הישיבה הדוקר הואשם - מעצרו הוארך
החשוד דקירה צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

שבוע וחצי לאחר שנער בן 17 דקר את חברו לספסל הלימודים בישיבת כנסת הגדולה במודיעין עילית, הוגש נגדו כתב אישום בגין חבלה בכוונה מחמירה. עד כה, לא ברור המניע לדקירה ופרקליטו של הנאשם טוען כי הוא סובל ממצב נפשי קשה.

לפי כתב האישום שהגיע לידי 'בחדרי חרדים', מסיבה שאינה ידועה, החליט תלמיד הישיבה לפגוע בחברו הלומד יחד איתו בישיבה במודיעין עילית. בט"ו אלול הצטייד בן ה-17 בסכין והחביאה על גופו. בסמוך לשעה 12:00, ניגש לחברו, אחז בחוזקה בעורפו והובילו לכיוון תאי השירותים שבסמוך. תלמיד הישיבה אמר לחברו "אני אראה לך מה זה", שלף את הסכין והחל לדקור אותו.

על פי כתב האישום שהוגש על ידי עו"ד דן כהן, הנפגע ביקש מהדוקר להפסיק ונפל ארצה, אך הבחור לא הפסיק והמשיך לדקור אותו - עד שתלמיד נוסף שהבחין בנעשה ועצר אותו ממעשיו. לאחר מכן, נמלט מהמקום לעבר חדרו בפנימיית הישיבה.

כתוצאה ממעשיו של הנאשם נגרמו למתלונן חבלות, הוא פונה במצב קשה לבית החולים שם אושפז, מצבו הוטב במהירות והוא שוחרר לביתו.

פרקליטו של הנאשם, עו"ד בן מעוז, אמר ל'בחדרי חרדים' לאחר הגשת כתב האישום, כי "בניגוד לטענת המשטרה בהליך מעצר הימים, היום אנו יודעים בוודאות שהמשטרה לא יודעת מה המניע לעבירה, ובכתב האישום חסר הרבה פרטים מהותיים. למרות שהמשטרה טענה שהעבירה המיוחסת לו היא ניסיון לרצח, כתב האישום מייחס לו עבירה של גרימת חבלה".

תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד