י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
בהלת החצבת

חריג: 'העדה החרדית' בקריאה בהולה

בהלת החצבת בריכוזים החרדים: בד"צ 'העדה החרדית' יצאו בקריאת חירום לציבור ההורים, בעקבות התפרצות המחלה המסוכנת

חריג: 'העדה החרדית' בקריאה בהולה
פלאש 90

חמירא סכנתא מאיסורא: בבד"ץ 'העדה החרדית' יצאו בקריאת חירום לציבור ההורים, בעקבות התפרצות מחלת החצבת בתקופה האחרונה, בקרב ילדים שלא קיבלו חיסונים נגד חצבת.

בקריאה כותבים בבית-הדין, "הננו בדעת תורה כי כל אלו שעדיין לא חיסנו את ילדיהם, עליהם לחסן את ילדיהם בהקדם כפי הוראת העסקנים והרופאים, ולקיים מה שכתוב "ונשמרתם מאוד לנפשותיכם" בכדי למנוע התפשטות המחלה ל"ע בקרב מחנינו ח"ו, כי יש בזה שאלה של פיקוח נפש, והשי"ת יסיר כל מחלה מקרב בנ"י אכי"ר".  

ל'בחדרי חרדים' נודע, כי ב'עדה החרדית' הסתייעו בשירותיו של העסקן הרפואי ר' שמעון ברוין, יו"ר ביקור חולים 'יד אברהם', שפועל בימים האחרונים בנושא, לעודד את הציבור לחסן את ילדיהם. הרב ברוין אף פרסם את קריאת הבד"ץ לכל ההורים, לדאוג לחסן את הילדים, והודיע כי עד ליום חמישי טיפות החלב באזור מאה שערים, יהיו פתוחים ללא צורך בתור.

לדברי עסקני הארגון ההתרעה והבקשה מתפרסמת במיוחד לקראת הימים הנוראים, כאשר המוני בית ישראל מתכנסים בבתי כנסיות ומקומות ציבוריים, דבר שעלול לגרום להתפשטות המחלה המסוכנת מאוד. 

כזכור, רק בתקופה האחרונה בפתח תקוה ובצפת אובחנו יותר מקרים - 68 בכל אזור - אך באזור ירושלים שיעור ההתחסנות נגד חצבת הוא הנמוך בישראל.

חצבת חיסון העדה החרדית שמעון ברוין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד