י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
המנהיג הספרדי

חכם שלום מול המצלמה: "אתם לא קטנים אתם גדולים"

נציגי ש"ס מרחבי הארץ עולים בימים אלו למעונו של נשיא המועצת חכם שלום כהן לקבל את 'ברכת הדרך' לקראת הבחירות • וגם: צפו בפנייה יוצאת הדופן לתושבי גבעת שמואל

חכם שלום מול המצלמה: "אתם לא קטנים אתם גדולים"
חכם שלום, אמש צילום: אריה לייב אברמס

עשרות נציגי ופעילי ש"ס מכל רחבי הארץ עולים בשבועות האחרונים למעונו של נשיא המועצת בעיר העתיקה לזכות ל'ברכת הדרך' לקראת הבחירות המוניציפליות הקרבות.

אמש הגיעו לביתו נציגי ש"ס מהערים חיפה, חדרה, רמלה, טירת כרמל שם מעמידה ש"ס את נציגה כפיר עובדיה לראשות העיר, גבעת שמואל ועוד. הנציגים סקרו בפני נשיא המועצת את פעילותם בשנים האחרונות ואת הפוטנציאל הקיים בכל עיר ועיר.

ראש הישיבה בירכם בחום שיזכו להגדיל את כוחה של התנועה שחיזוקה הוא חיזוק התורה ומוסדות החינוך בכל מקום והעניק להם 'קריאת קודש' לחיזוק התנועה בעירם.

עו"ד משה קייקוב, נציג ש"ס בגבעת שמואל שטח בפני נשיא המועצת את המורכבות הקיימת בעיר בה לא קיימת נציגות ש"סית כבר כשני עשורים. ראש הישיבה הביע צערו על כך ובאורח יוצא דופן התיישב מול המצלמה ושיגר פנייה נרגשת לתושבי העיר הספרדיים.

ראש הישיבה פנה לתושבים הספרדים בגבעת שמואל: "לא להיות קטן בעיניכם, אתם לא קטנים אתם גדולים, הקב"ה מחכה לכם שתעשו דברים לכבודו יתברך וזה רק אם יהיה לכם נציגים חרדים בעירייה, ואין היום נציגים חרדים בעירייה".

נשיא המועצת הוסיף כי "אם תקום מפלגת ש"ס, תהיה זו זכות גדולה, יהיו לכם עוד חברים ויבואו עוד דתיים והשכונה כולה תגדל לתורה ויר"ש".

בחירות מקומיות חכם שלום ש"ס גבעת שמואל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד