י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

ראיון עם איליה אומנסקי - מנהל מוצר 'סמסונג' בחברת 'סמליין'

אחד הנושאים המשמעותיים בבחירת מוצרי חשמל הוא האחריות הנלווית לרכישה

ראיון עם איליה אומנסקי - מנהל מוצר 'סמסונג' בחברת 'סמליין'
צילום: יחץ

נשמח לשמוע איך מקררי

'סמסונג' הרימו את הכפפה בתחום זה.

"נושא האחריות אכן חשוב ומהותי במיוחד בקניית מקרר שחלקי החילוף אינם זולים ונדרשת התאמה מדויקת של חלקי חילוף בגלל הפיתוח וההתאמה לשוק הישראלי, זאת בגלל הדרישות המיוחדות של השוק (לדוג' מערכת שבת והאקלים החם בארץ). ולכן חשוב לדרוש אחריות

יבואן רשמי בקניית מקרר על מנת להימנע מבעיות עתידיות. 'סמסונג' יצאה במבצע אטרקטיבי במיוחד לקראת החגים ובו נותנת החברה 5 שנות אחריות למקררי 'סמסונג' בתוספת 149 ש"ח (בכפוף לתקנון ועד ו' תשרי או עד גמר המלאי). כך דואגת החברה לשקט הנפשי שלכם".

למה בחרתם לחזור על המבצע ודווקא הזה שוב?

"המבצע חזר לבקשת הלקוחות ועל מנת להביע את הביטחון שלנו בטיב המוצר ולתת שקט נפשי לצרכן וכמובן לפתוח שנה טובה בראש שקט". בשנים האחרונות מבקשים שומרי התורה והמצוות לרכוש מקררים המצוידים בהכשר מהודר לשימוש בשבת.

באיזו טכנולוגיה השתמשו ב'סמסונג' על מנת להכשיר את המקררים לשימוש בשבת?

'סמסונג' בשיתוף עם המכון הטכנולוגי להלכה פיתחו מערכת שבת הפועלת לפי הדרישות המחמירות של הציבור החרדי בישראל. בנוסף קיימת אפשרות לרכישת מקרר עם התקן שבת של 'משמרת השבת'.

בלחיצת כפתור מנוטרל האור, החיישנים והמאווררים במקרר ומערכת הקירור עובדת בצורה מתוזמנת מראש, כך שלמשתמש אין כל השפעה על המקרר".

טכנולוגיית ' TwinCooling ' - היא הדבר הבא בתחום המקררים. עבור אלה שעדין לא שמעו על החידוש, נשמח לקבל מילות הסבר. 

"מדובר על טכנולוגיה בלעדית ל'סמסונג' הבנויה משתי מערכות קירור נפרדות ללא מעבר אוויר בין התאים, כך מבטיחים חיסכון משמעותי בחשמל, שמירה אופטימלית על טריות המזון עד פי 3 בזמן בהשוואה למקרר סטנדרטי.

והחשוב ביותר! הטכנולוגיה מאפשרת להפוך את המקפיא למקרר בלחיצת כפתור, כך שלמי שיש מקפיא בבית ואינו צריך מקפיא נוסף – יהפוך המקרר למקרר ענק!!! עם הפרדה טוטאלית בין התאים – כך שמתאים אפילו להפרדה של בשרי/חלבי ומי שצריך בשבת ויום טוב מקום קירור נוסף – בלחיצת כפתור יגדיל את נפח אחסון הקירור". אילו ערכים מובילים את מקררי 'סמסונג' להיות בהעדפה ראשונית על ידי אלפי צרכנים בכל שנה?

"חברת 'סמליין', היבואנית הרשמית של מקררי 'סמסונג' בישראל – עובדת בשיתוף מלא עם היצרן ומתאימה את המקררים במיוחד לשוק הישראלי, ודואגת לפתח את המוצר המתאים ביותר לדרישות הקהל הישראלי".

תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד