ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
ראש העיר: "סיפוק רב"

קידוש ה': אלעד קיבלה את דגל היופי היוקרתי

העיר אלעד ניצחה בתחרות שקיימה המועצה לישראל יפה • ראש העיר, הרב ישראל פרוש: "יש לנו סיפוק רב מכך שבעיר התורה אלעד יודעים גם לשמור על ניקיון ואיכות הסביבה"

קידוש ה': אלעד קיבלה את דגל היופי היוקרתי
צילום: השוטרים מגנים על מסתננים מול המפגינים

העיר אלעד ניצחה בתחרות שקיימה המועצה לישראל יפה בקטגוריית הערים בנות עד 50 אלף תושבים, וזכתה באות היוקרתית של "דגל היופי" לשנה הנוכחית. זאת לאחר ביקורת קפדנית שנערכה בעיר במשך זמן ממושך.

את דגל היופי קיבל ראש העיר אלעד, הרב ישראל פרוש, מידיו של סגן שר הפנים הרב משולם נהרי, וראשי המועצה לישראל יפה, שלא הסתירו את שביעות רצונם מכך שהעיר החרדית הייתה סמל ודוגמה בהתקדמות שעשתה בשנים האחרונות, ובמהלך התחרות עמדה מול רשויות ותיקות וחזקות, ובכל זאת ניצחה.

קודם לכן, נערכה תחרות "קריה יפה ומקיימת" במסגרתה קיבלה אלעד בפעם ה-19 ברציפות את חמשת כוכבי היופי, הפעם ל-2018. עם קבלת הציון, התברר כי העיר עמדה בציון המרבי, ועל כן היא עלתה לתחרות על תואר דגל היופי, שמוענק ליישוב אחד בלבד בכל קטגוריה.

לאחר מכן הגיעו לעיר צוות שיפוט קפדני שעבר על כל הפרמטרים, והגיע למסקנה, כי מול הרשויות שהתחרו באלעד, על אלעד לקבל את דגל היופי, ואכן, בטקס שנערך בבית המועצה לישראל יפה, הוענק הדגל לראש העיר, יחד עם תעודת חמשת כוכבי היופי.

בין השאר עברו השופטים על התהליך הרחב שמתבצע בעיר אלעד, בשתילת מאות אלפי עצים ופרחים בכל הגינות הציבוריות, לצד שיקום ושדרוג השפ"פים (השטחים הפרטיים הפתוחים) ומתקני המשחקים.

כל זאת לצד פעילות מתמדת לשמירה על איכות הסביבה, באמצעות רמת מחזור גבוהה והפרדת פסולת בבנייני העיר. כמו כן התפעלו חברי צוות השיפוט מהפארק הארכיאולוגי, בו לומדים יותר מ-1000 ילדים במרכז ללימוד המצוות התלויות בארץ.

ראש העיר הרב ישראל פרוש אמר כי "תושבי אלעד מוכיחים שכבני תורה הם יודעים לשמור על איכות החיים וניקיון הסביבה, ובכך אנחנו מצליחים לגרום לקידוש ה', כאשר בציבור הכללי יודעים להעריך את המאמצים והתוצאות הברוכות".

ישראל פרוש אלעד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד