כ"ג ניסן התשפ"ד
01.05.2024
עוקץ כרטיסי הטיסה לאומן

החשודים בהונאה שוחררו בתנאים מגבילים

החשודים ייאלצו לעשות את ימי הדין בישראל מאחר ונאסר עליהם לצאת מגבולות הארץ למשך חודשיים. בנוסף, נאסר עליהם ליצור קשר עם מי מהמעורבים למשך 60 יום • השניים שוחררו למעצר בית למשך כשבועיים וחצי, לאחר שהפקידו ערבויות בסך 30,000 כל אחד וערבות צד ג' על סך 50,000 ש"ח

החשודים בהונאה שוחררו בתנאים מגבילים
חשוד בהונאת כרטיסי הטיסה לאומן צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

ימים ספורים לאחר שחוקרי ההונאה עצרו לחקירה את בעלי חברת אירו-פנים וחשוד נוסף בחשד להונאה בהיקף של מיליון ושלוש מאות אלף דולר, אלה שוחררו בתנאים מגבילים, כך נודע ל'בחדרי חרדים'. 

שלושת החשודים שנעצרו בתחילת השבוע, הובאו הבוקר לבית משפט השלום בירושלים בפני השופטת חוי טוקר. פרקליטיהם עו"ד נדב גדליהו, עו"ד טליה גרידיש ועו"ד זאב לקט - הגיעו להסכמה עם היחידה החוקרת, כי הם ישוחררו בתנאים מגבילים. 

ל'בחדרי חרדים' נודע כי את ימי הדין הם ייאלצו לעשות בישראל מאחר ונאסר עליהם לצאת מגבולות הארץ למשך חודשיים. בנוסף, נאסר עליהן ליצור קשר עם מי מהמעורבים למשך 60 יום. השניים שוחררו למעצר בית במשך כשבועיים וחצי, לאחר שיפקידו ערבויות בסך 30,000 כל אחד וערבות צד ג' על סך 50,000 ש"ח. החשוד תושב גבעתיים, שוחרר בהפקדה גבוהה יותר, של 50,000 ש"ח.

עו"ד טליה גרידיש, שמייצגת את בעל חברת אירו-פנים, אומרת ל'בחדרי' כי "מרשי הוא בעצם זה שהיה קרבן בעוקץ הזה. הוא שהתריע ופנה למשטרה לבקש עזרה". לדבריה, "כל ההתנהלות העסקית שלו הייתה במטרה להחזיר כספים לכל הלקוחות ואת החובות שלו. הוא בעצם נוצל בצורה מאוד צינית, והראייה שהוא היום שוחרר שאין שום ראיות שיכולות לקשור אותו להונאה או להלבנת הון".

פרקליטו של עובד החברה ובעל מניות, עו"ד נדב גדליהו, אומר כי "ההר הוליד עכבר, לפחות לגבי מרשי". בתגובה ל'בחדרי' אמר "הונאה לא ברור כלל שהייתה כאן, ומכל מקום מרשי לא קשור כלל וכלל למעשה פלילי כלשהו". עו"ד זאב לקט פרקליטו של החשוד השלישי תושב גבעתיים, אמר "אני מברך על החלטת המשטרה שנאותה לשחרר את הלקוח שלי ממעצר". 

תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד