ח' ניסן התשפ"ד
16.04.2024

חושבים על העתיד - משקיעים בלב גוש דן

חברת 'פרופרטי'  מציעה אפיק השקעה בטוח וזמין אשר יאפשר לכם לחתן את ילדיכם בכבוד ולחיות בכבוד • הקרקעות הינן בצפון ת"א ורמת השרון וכבר קיבלו תוקף במועצה הארצית

  • כ"ו אלול התשע"ח
חושבים על העתיד - משקיעים בלב גוש דן
הפרויקט מתצלום אווירי צילום: צילום מסך

רבים מחפשים לעצמם אפיק השקעה בטוח וסולידי שיאפשר להם להתנהל ברווחה ולחתן ילדיהם בכבוד. אשר על כן התקבלה בברכה בשורת ההשקעה שמציעה חברת 'פרופרטי' אשר צפויה להניב רווחים יפים למשקיעים.

הקרקעות שמציעה 'פרופרטי' הינן במרכז הארץ ברובע דרום גלילות (רש 800 + תא 2812) –  צפון ת"א – תוכנית אשר קיבלה תוקף במועצה הארצית, והיא עתידה לכלול כ-12,000 יחידות דיור.  כעת, משהתכנית מצויה בשלב של תכניות מפורטות, זהו בדיוק זמנם של חדי העין, להשקיע ביחידת קרקע באחד האזורים המבוקשים ביותר במרכז הארץ.

פרויקט דרום גלילות חולש על שטח קרקע של כ- 1,800 דונם התחום בכביש 5 בצפון, שכונת רמת אביב בדרום, דרך נמיר במערב ונתיבי איילון במזרח. שטח התכנית מתחלק בין שתי רשויות תל אביב ורמת השרון.

בתכנית רש/ 800, הנמצאת בשטח השיפוט של רמת השרון,  מדובר על בנייה של כ-9,000 יחידות דיור בשטח של 900,000 מ"ר המהווים חלק מרובע גלילות. במקום מתוכננים להיבנות שטחי תעסוקה על שטח של עד 700,000 מ"ר. בנוסף, על 60%  משטח התוכנית יוקמו פארקים ירוקים, בהמשך לרצועת הנופש של רמת השרון. בתוכנית תא/ 2812 הנמצאת בשטח השיפוט של תל אביב מתוכננות עוד כ-3,000 יחידות דיור.

במקביל אושרה באזור תכנית נוספת – תא 3700 צפון מערב תל אביב שזכתה למתן תוקף ב- 15 לינואר 2015. תכנית זו גם כן נכנסה לתכניות מפורטות וההערכות הן שתוך פחות מ-5 שנים יסתיים שלב התכניות המפורטות ויגיע שלב ההיתרים.

לדברי גילי מחברת 'פרופרטי': "הציבור החרדי הינו משקיע חכם וחושב גם על העתיד, ולכן ההזדמנות הנדלני"ת בלב לבה של מרכז הארץ היא אטרקטיבית במיוחד. עתה, בשלב אישור התוכניות המפורטות, זה בדיוק הזמן לרכוש קרקע להשקעה ולהרוויח בגדול".

תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד