י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
הרבנים עוקפים את הפוליטיקאים

המקובל לא ממתין לש"ס ותומך במשה ליאון

בעוד בש"ס ממתינים ל'דגל', רבנים המזוהים עם ש"ס, קובעים עובדות בשטח. הגר"ב שמואלי תומך בפומבי במועמד לראשות העיר משה ליאון, בתיעוד שהגיע ל'בחדרי' | הרב שלום ארוש תומך באלקין, ולמרות זעמה של ש"ס - אינו חוזר בו

המקובל לא ממתין לש"ס ותומך במשה ליאון
משה ליאון עם הרב בניהו שמואלי

בזמן שבש"ס ממתינים ליו"ר 'דגל התורה' חבר הכנסת משה גפני, שממתין לתוצאות סקרים שהוזמנו, רבנים בכירים המזוהים עם ש"ס, לא ממתינים ומודיעים על תמיכה במועמדים.

השבוע היה זה תורם של הרבנים הגר"ב שמואל והגר"ש ארוש. בתיעוד שהגיע לידי 'בחדרי חרדים', נראה המקובל הגאון רבי בניהו שמואלי, מביע תמיכה פומבית במשה ליאון לראשות העיר ירושלים.

במהלך מעמד הכנסת ספר תורה, שהתקיים בסוף השבוע שעבר, קיבל משה ליאון את תמיכתו וברכתו המלאה, של הרב בניהו שמואלי, שברך אותו ואמר: "אתה תהיה ראש העיר הבא".

בתגובה לתמיכה, מסר משה ליאון ל'בחדרי חרדים': "אני מתרגש מכל תמיכה מחדש. ירושלים היא היהלום הלא מלוטש של מדינת ישראל ועיניי נשואות למעלה בתפילה, שאזכה להיות זה שדואג לתושבים ומאחד אותם. השנה החדשה בפתח ואני מייחל לחתימה טובה".

יצוין כי הרב בניהו שמואלי הוסיף וציין כי מעולם לא הודיע על תמיכה בזאב אלקין, שביקר במעונו בשבוע הקודם.

בנוסף, בסוף השבוע הביע הרב הצדיק רבי שלום ארוש, מגדולי משפיעי חסידות ברסלב, תמיכה בשר זאב אלקין לראשות העיר, בש"ס זעמו על ההודעה, אך בלשכתו של הרב סירבו לחזור בהם מהודעתו.

משה ליאון הרב בניהו שמואלי הרב שלום ארוש זאב אלקין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד