י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
חציית קו אדום

בושה: הפגינו נגד מנדלבליט בקניות לשבת

קבוצת פעילי שמאל התייצבה במרכז החנות בו ערך היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט את הקניות לשבת, במחאה על ה"שחיתות" ועל כך שהוא אינו מעמיד לדין את ראש הממשלה נתניהו | כל הפרטים

בושה: הפגינו נגד מנדלבליט בקניות לשבת
מפגינים נגד מנדלבליט בסופר

חציית קו אדום: פעיל השמאל אלדד יניב, פרסם הבוקר בחשבון הטוויטר שלו, כי חבורת 'מפגיני הבימה', אותה קבוצה שמתאספת מדי שבוע להפגין נגד ראש הממשלה, התייצבה הבוקר כדי להפגין נגד היועץ המשפטי לממשלה. המפגינים התייצבו בסופרמרקט בו נוהג מנדלבליט לערוך את הקניות ובזמן שמילא את העגלה, הם הופיעו לידו, לבושים בחולצות עם הכיתוב "crime minister", "ראש ממשלה פושע", וכן שלטים בעלי אמירות פרובוקטיביות דומות.

"מפגיני הבימה באו לסופר של מנדלבליט להזיז לו את הציפורן", כתב יניב בטוויטר כשהמגיבים נחלקים לשתיים: חלקם תומכים בפעולה וטוענים כי מדובר בפעולות מחאה לגיטמיות, וחלק אחר טוען כי מדובר בפעולה שהיא "גועל נפש", "מביכה וילדותית".

בהמשך, פרסם יניב ציוץ נוסף ובו הוא מספר כי גם השבוע, כמו בכל השבועות האחרונים המפגינים יגיעו לביתו של מנדלבליט בכדי להפגין שם כי "זה מזיז לו את כל הגוף. לא רק את הציפורן", כלשונו.

כזכור, כבר קרוב לשנתיים שאלדד יניב ופעילי שמאל מארגנים הפגנות מדי מוצאי שבת, בסמוך לביתו של מנדלבליט, במחאה על כך שהוא אינו מגיש כתב אישום נגד ראש הממשלה. בשיא המחאה, מספר האנשים שהגיעו להפגנה עמד על אלפים, והמחאה בלטה בשיח הציבורי.

אביחי מנדלבליט קניות אלדד יניב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד