י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
ברשימה עצמאית

רוזנטל לתושבים: 'אתמודד בפעם האחרונה'

מערכת הבחירות לראשות מועצת טלז סטון, הופכת לקרב של ממש, לאחר שנראה כי בבחירות הקרובות צפוי יצחק רביץ, להתמודד מטעם 'דגל התורה' מול ראש המועצה המכהן אברהם רוזנטל | הוא מצהיר: "הכל נעשה בברכתם של גדולי ישראל ובהתייעצות ישירה עימם" | כל הפרטים

רוזנטל לתושבים: 'אתמודד בפעם האחרונה'
ראש מועצת טלז סטון אברהם רוזנטל צילום: פנחס עמנואל

הקרב לראשות מועצת טלז סטון, הופך לקרב של ממש, לאחר שנראה כי בבחירות הקרובות צפוי יצחק רביץ, להתמודד מטעם 'דגל התורה' מול ראש המועצה המכהן אברהם רוזנטל, שיתמודד ברשימה עצמאית.

בערב שבת הפיץ רוזנטל מכתב פתוח לתושבי הקרייה החרדית, בו הוא מבקש את תמיכתם, תוך שהוא מודיע כי הוא צפוי להתמודד לקדנציה האחרונה לצד רשימת צעירים.

את המכתב פותח רוזנטל בהתייחסות לימי הסליחות כשהוא מציין כי, "למרות רצוני להימנע מכך בפרט בימים קדושים אלו, נאלץ אני להבהיר כי גורמים בעלי אינטרסים מפיצים שמועות שווא שכביכול הודעתי כי אינני מתמודד בבחירות הבאות מחמת סיבות שונות ומשונות. כאשר הם יודעים שרק ע"י כך יוכלו לקבל את תמיכת גדולי ישראל במועמד כזה או אחר".


"אין ברצוני להתייחס למועמד כזה או אחר", מוסיף רוזנטל "אולם דעתי האישית כמי שעומד 22 שנה בראשות המועצה, שהיישוב קריית יערים אינו זקוק למועמדים חיצוניים כאשר ישנם אנשים ראויים ומנוסים תושבי המקום שכבר פועלים במסגרת העשייה העירונית בשנים האחרונות במסירות רבה למען התושבים".

במענה לטענות כי הוא לא ממושמע לרבני המקום, משיב רוזנטל ואומר "במשך 22 שנים הייתי שלוחם הנאמן של מרנן ורבנן זצוק"ל ויבדלט"א, שום דבר לא השתנה מאז ועד עתה, כאשר הכל נעשה בברכתם של גדולי ישראל ובהתייעצות ישירה עימם".

רוזנטל מוסיף ומצהיר את בכוונתו להתמודד לראשות המועצה בכל מחיר כשלדבריו, "הנני להודיע כי בכוונתי להתמודד בבחירות הקרובות לקדנציה אחרונה ומבקש אני את אמונכם. גם בפעם זו אתמודד יחד עם רשימה צעירה ומגוונת, בה יהיו חברים, נציגים מנוסים מבני המקום, שאהודים על הציבור וידועים בפועלם ובעשייתם למען קרית יערים ובעז"ה יובילו את הנהגת היישוב בשנים הבאות".


"אני מושיט יד של שלום ואחדות לידידי וגם למתנגדי, וקורא להם להצטרף לעשייה המקומית ע"מ להבטיח את המשך ההתפתחות הנפלאה של יישובינו". מסיים את מכתבו

ההכרעה הסופית של 'דגל התורה' טרם פורסמה, אך נראה כי בכוונתם להריץ את יצחק רביץ לראשות המועצה, לצורך כך דרוש מרביץ להעתיק את כתובת מגוריו מביתר עילית, דבר שטרם ברור אם נעשה.

תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד