י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
פרסום ראשון > תקדים בבני-ברק

העירייה יוזמת: 200,000 בהפגנת ענק נגד חילול השבת ברכבת

בעקבות חילול השבת שנמשך בבניית הרכבת הקלה בגוש דן, כשבשבת החולפת התבצעו עבודות בעיר בני ברק - העירייה יוזמת הפגנת ענק | "אנו מודיעים על יציאה למאבק ציבורי עיקש ומחאה אדירה בהכוונתם של גדולי ישראל, עד שתוסר חרפה נוראה זו", הודיעו בעירייה | כל הפרטים

העירייה יוזמת: 200,000 בהפגנת ענק נגד חילול השבת ברכבת
חרדים במאה שערים. אילוסטרציה צילום: יונתן זינדל, פלאש 90


פרסום ראשון: בעקבות חילול השבת שנמשך גם השבוע, בבניית הרכבת הקלה בגוש דן, ולאחר שגם בשבת החולפת התצבעו עבודות בעיר בני ברק - העירייה תארגן הפגנת ענק.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי עיירית בני ברק תפרסם מחר (ראשון) הודעה משותפת לראש העיר וסגניו בעיתונות החרדית היומית, בו היא תקרא לכל תושבי העיר לבוא ולהפגין באתר הבנייה.

בהודעה נכתב בין היתר, כי העבודות בוצעו לאחר הפרת כל הסיכומים המוקדמים של הנהלת פרויקט הרכבת הקלה שעתיד לעבור בתחומי העיר בני ברק ובכל גוש דן, תוך חילול שבת בוטה ומחפיר, בניגוד גמור להסכמים המוקדמים והחוזים שנחתמו עם העירייה.

על ההודעה, עליה חתומים ראש העיר וסגניו נכתב כי, "העובדה כי שוב, חוללה שבת קודשנו בפרהסיה למנגינת כל לב
אנו מודיעים על יציאה למאבק ציבורי עיקש ומחאה ציבורית אדירה בהכוונתם של גדולי ישראל ורבני העיר מול חברות הבנייה, עד שתוסר חרפה נוראה זו".

עוד נודע ל'בחדרי חרדים' כי ההפגנה, אליה צפויים להגיע כ- 200,000 מתושבי העיר בני ברק, בראשות רבנים ואדמורי"ם תתקיים בשבת הקרובה, קיבלה את אישור המשטרה ולפי ההערכה יתקיימו במקום תפילות קבלת שבת המונית.

ההפגנה מגיעה כאמור, לאחר שבשבת האחרונה הופרו הסיכומים, והתקיימו עבודות בנייה בתוואי הרכבת בבני ברק, דבר שהוביל להפגנה של פעילים מה'פלג הירושלמי' בעיצומו של השבת.

תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד