י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
אסיפת 'דגל'

גדולי ישראל יכריעו על ראשות טלז-סטון

הקרב על ראשות מועצת טלז-סטון, יעלה בימים הקרובים על שולחנם של גדולי ישראל על ידי רבני 'דגל התורה' - כך הוחלט הערב (מוצאי שבת), בישיבה של חברי הכנסת מטעם דגל התורה עם הגר"נ זוכסבקי | כל הפרטים

 גדולי ישראל יכריעו על ראשות טלז-סטון

הקרב על ראשות מועצת טלז - סטון, יעלה בימים הקרובים לשלוחנם של גדולי ישראל על ידי רבני 'דגל התורה' - כך הוחלט הערב (מוצאי שבת), בישיבה של חברי הכנסת עם חבר תנועת דגל התורה הגר"נ זוכסבקי.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי חברי הכנסת נועדו עם צאת השבת בבית 'דגל התורה' בבני ברק, עם רב התנועה הגאון רבי נתן זוכבסקי וסגן ראש העיר בני ברק ומנהל המחלקה המוניצפלית בתנועה הליטאית, מנחם שפירא.

בישיבה סקרו חברי הכנסת בפני הרבנים את ההכרעות על הבחירות הקרבות, בהם גם עסקו בהחלטה לגבי הערים אלעד, בית שמש, טבריה ומודיעין עילית.

בישיבה סוכם, כי הקרב בין יצחק רביץ, שכבר העתיק את כתובת מגוריו למועצת קריית יערים ,מול ראש המועצה המכהן אברהם רוזנטל, יעלה על שולחנם של גדולי ישראל, אשר יכריעו סופית האם הראשון יתמודד לראשות.

עוד נודע ל'בחדרי חרדים', כי יו"ר ועדת הכספים חה"כ גפני, עדכן את רב התנועה ואת חברי הכנסת, כי בתום ישיבת פיוס שהתקיימה בשבוע שעבר עם ראש עיריית מודיעין עילית יעקב גוטרמן, סוכם כי רשימת 'דגל' בעיר תשאר כפי שהייתה ולא ייעשו בה שינויים.

תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד