י"ב אייר התשפ"ד
20.05.2024

אסד טובח ואתם עסוקים עם אוטובוסים? • טור מיוחד

מתברר שיש קשר הדוק בין ההסתה הבינלאומית נגד ישראל להסתה המתחוללת יום יום נגד הציבור החרדי בישראל • שי הורוויץ מציג שני דיאולוגים מעוררי מחשבה

שי הורוויץ. צילום: ארכיון
שי הורוויץ. צילום: ארכיון



ישראלי: "ממש מרגיזים האירופאים האלה. יושבים להם במשרדי ראש הממשלה שלהם. בגרמניה, צרפת, אנגליה, פורטוגל. יושבים להם במועצת הביטחון של האו"ם ומגנים את ישראל על איזה כמה גרפיטי שריססו איזה כמה נערים בשטחים, על כמה דירות מסכנות שאנחנו עומדים לבנות בפסגת זאב ובהר חומה.

"מה ההיסטריה? הלו? שם למעלה. תתעוררו. מה אתם לא רואים את האסד הזה שטובח מדי יום ביומו עשרות אזרחים מסכנים בסוריה? מה אתם לא רואים את האחמדינג'אד הזה שבלי בושה מצפצף על כולכם ומפתח פה נשק גרעיני שהולך להיות מופנה כלפיכם ולהשמיד אתכם? מה, אתם עיוורים לגמרי? אינכם רואים את כוחות האו"ם מותקפים בלבנון? את גורמי הטרור פועלים בעזה?

"איך, איך אתם יכולים להשוות איזה מקרה בודד או שניים של כתובות גרפיטי ואיזה כמה בתים שבונים בהרים הריקים על הקו הירוק לאלפי מקרי רצח וטבח שאסד טובח באזרחיו?

"תגידו, אתם כל כך עיוורים משנאה לישראל שם באירופה?".

איך, איך אתם יכולים להשוות בכלל?

חרדי: "ממש מרגיזים הישראלים האלה. יושבים להם במשרדי הממשלה שלהם. לבנת בליכוד, ציפורה מקדימה, כל מיני עיתונאים. יושבים להם בכל מיני פורומים אמיתיים ווירטואליים ומגנים את החרדים על איזו הערה שמישהו העיר למישהי באוטובוס, על איזה הסדר מסכן בכמה אוטובוסים שהחרדים מרצונם נוסעים בהם בנפרד.

"מה ההיסטריה? הלו? שם למעלה. תתעוררו.

"מה אתם לא רואים את התופעה הזאת במגזר הערבי שבו נשים נרצחות בדם קר על רקע "כבוד המשפחה"? מה אתם לא מודעים לתופעות של רצח, אלימות ופגיעה קשה בנשים במגזר הכללי בכל הארץ? מה אתם עיוורים לגמרי? אינכם רואים את מאות הצעירים האלה שבלי בושה מפרקים כסאות ומקשקשים על הדפנות באוטובוסים הציבוריים? את הצפיפות הבלתי נסבלת והשירות הלקוי והכושל של התחבורה הציבורית המונופוליסטית בישראל? אין לכם פרופורציה בכלל?

"איך, איך אתם יכולים להשוות איזה מקרה בודד או שניים שמישהו העיר יפה וביקש לכבד את הזולת לאלפי מקרים של פגיעה פיזית בתחבורה הציבורית בתל אביב וברחבי הארץ?

"תגידו, אתם כל כך עיוורים משנאה לחרדים שם בתקשורת ובפוליטיקה?"
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 14 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד