י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

יש טעם להתרענן

לקראת השנה החדשה מותג התה הקר פיוז-טי מציע סדרת משקאות ייחודית 'Fuze tea Green' לשולחן החג תה ירוק משמש-יסמין ותה ירוק לימון-נענע במתיקות מעודנת  

יש טעם להתרענן
צילום: יחץ

הסדרה של פיוזטי משלבת תמצית טבעית של תה ירוק עם טעמי פירות, צמחי תבלין ופרחים ארומטיים. במשקאות בסדרה יש 24 קלוריות בלבד ל-100 מ"ל

תקופת החגים העמוסה בארוחות, זה בדיוק הזמן ליהנות ממשקה קליל ומרענן. מותג התה הקר הבין-לאומי פיוז-טי, מבית "קוקה-קולה ישראל", השיק לאחרונה סדרת משקאות חדשה בשם: פיוז-טי גרין – תה קר ירוק במתיקות מעודנת ובטעמי פירות, צמחי תבלין ופרחים. פיוז-טי גרין יושק בטעמים: תה ירוק משמש-יסמין ותה ירוק לימון-נענע.

המותג פיוז-טי מציין את שנתו השישית מאז השקתו תחת ה-'הטעם המקורי'. בשנים אלו ביסס המותג את מעמדו כמותג המוביל בקטגוריית התה הקר כשהוא תופס נתח שוק של יותר מ-65% (על פי סטורנקסט) מהקטגוריה. עתה משיק המותג סדרה חדשה המיועדת לאלו המחפשים משקה טעים, מתוחכם אך מופחת בקלוריות (24 קלוריות בלבד ל-100 מ"ל), ללא חומרים משמרים, ללא צבעי מאכל ובמתיקות מעודנת.

פיוז-טי גרין מיוצר מתמצית תה ירוק טבעית המכילה אנטי-אוקסידנטים טבעיים מהתה. פיוז-טי גרין הוא אלטרנטיבה מצוינת לצרכנים המחפשים משקה טעים ומרענן.

הטעמים החדשים בבקבוקים של 1.5 ליטר מוצעים למכירה בכל רשתות השיווק. כמו כן, הושקו במקביל גם בקבוקים של 500 מ"ל המוצעים למכירה בחנויות נוחות ועוד.

יעל בוימל, מנהלת קהל חרדי בקוקה-קולה, מסרה כי: " פיוז-טי גרין הוא משקה - עדכני ורלוונטי למגוון רחב של צרכנים. הוא פתרון נפלא לגוון את סעודות החג עם יתרונות התה הירוק וטעמים נפלאים של פירות ,צמחי תבלין ופרחים ארומטיים. כמו כל משפחת פיוזטי , גם פיוזטי גרין נושא את חותמת הכשרות המהודרת של הרב לנדא שליט"א.

בהזדמנות זו נאחל שנה טובה, כתיבה וחתימה טובה לכל בית ישראל"

תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד