ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
ביקש לפרסם

קידוש השם: החרדי החזיר למוסלמי את הכסף שאיבד

חרדי שמצא עשרות אלפי דולרים באולם בית משפט, החזיר אותם למוסלמי שביקש לתגמל אותו בעשרת אלפים דולר מתוך המעטפה, אך הוא סירב בכל תוקף. עם זאת, ביקש ממנו לפרסם את הסיפור

קידוש השם: החרדי החזיר למוסלמי את הכסף שאיבד
המוצא והמאבד

החרדי החזיר למוסלמי יותר מ-80,000 $ ועשה קידוש השם ענק.

גבר חרדי חבר הקהילה הבוכרית בקיו גרדנס הילס, שבניו יורק, סיפר לאתר Yeshiva world news, כי מצא את הכסף בבית המשפט העליון של קווינס ביום שישי שעבר, כשאולם בית-המשפט היה מלא באנשים, שם נערך דיון ומכרז על עיקולים שונים.

במהלך המכרז והדיון פרץ ויכוח, והשופט הורה לכולם לעזוב את הבניין תוך זמן קצר, הגבר החרדי מיהר לאסוף את חפציו, כולל שקית פלסטיק שחשב כי שייכת לקרוב משפחתו שהיה גם הוא במכירה הפומבית. רק אחרי שעזב את הבניין ונכנס למכוניתו הבחין כי השקית מכילה כמות ענקית של כסף.

החרדי מחזיר את הכסף למוסלמי שאיבד אותו

כעבור כמה דקות, הגבר החרדי קיבל שיחת טלפון מגבר מוסלמי שהיה נשמע לחוץ, וטען כי הוא השאיר שקית עם 78,000 $ במכירה הפומבית, בעליו של הכסף קיבל את מספר הפלאפון של הגבר החרדי מאנשים אחרים שהיו במכירה הפומבית, בלי היסוס חזר החרדי אל הבניין והחזיר 88,000$ - עשרת אלפים יותר ממה שהאיש המוסלמי ידע שהיה בשקית.

הגבר החרדי סירב לקבל עשרת אלפים דולר כמחווה, והוא הסביר שהוא שמח לעשות את מצוות השבת אבידה, אבל ביקש מהמוסלמי להודיע ​​לקהילה שלו ולחבריו על המעשה שהחרדי עשה בשבילו, כדי לעשות קידוש השם.

השבת אבידה חרדי מוסלמי קידוש השם

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד