ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
פילוג במפלגות החרדיות

דגל וש"ס: תומכים בליאון לראשות ירושלים

התחממות במירוץ לראשות עיריית ירושלים: ערב החג חתמו שר התורה הגר"ח קנייבסקי ונשיא מועצת חכמי התורה חכם שלום כהן, על קול קורא לתמיכה במשה ליאון לראשות העיר ירושלים. יוסי דייטש, מועמד אגודת ישראל, לא צפוי לפרוש מהמירוץ. כל הפרטים על הדרמה

דגל וש"ס: תומכים בליאון לראשות ירושלים
יונתן זינדל, פלאש 90

המירוץ לראשות עיריית ירושלים נפתח מחדש, לאחר שערב החג חתמו מנהיגיהם הרוחניים של מפלגות ש"ס ודגל התורה, על תמיכה במשה ליאון, לראשות העיר ירושלים.

מדובר בקול קורא עליו חתומים שר התורה הגר"ח קנייבסקי ונשיא מועצת חכמי התורה הגר"ש כהן, בו הם מבקשים מהציבור הליטאי והספרדי להצביע עבור משה ליאון לראשות העיר ירושלים.

מדובר במהלך המגיע כחלק מ'דיל ש"ס - דגל' בכל הריכוזים בארץ, ובראשם בעיר אלעד - שם הציבו 'דגל התורה' את יצחק פינדרוס כמועמד מטעמם ואשר אמור לקבל את תמיכת ש"ס. ולכן ההערכה היא כי התמיכה במשה ליאון נועדה כדי שש"ס יתמכו בפינדרוס.

עם זאת, בש"ס סירבו להצהיר עדיין בפירוש, כי יתמכו בפינדרוס לראשות העיר אלעד.

לא ברור כיצד ינהגו באגודת ישראל, שכבר הודיעה על תמיכתה ביוסי דייטש. בסביבתו מודיעים כי הוא לא צפוי לפרוש מהמירוץ בעקבות ההודעה.

בהודעה רשמית מטעם אגודת ישראל נאמר כי, "בזירה המונציפאלית היו בחודשיים האחרונים ירידות ועליות. מחר (ה') בבוקר יתכנסו ראשי אגודת ישראל לדון בעניין המירוץ לראשות העיר ירושלים".

יצויין כי משה ליאון הפסיד במירוץ האחרון לראשות עיריית ירושלים, מול ניר ברקת, למרות שקיבל את תמיכת ש"ס ודגל התורה והוא לא הצליח להביא די קולות מהציבור החילוני.

גם עתה לא ברור האם יצליח ליאון להביא די קולות מהציבור החילוני. לפי האומדן כדי לזכות, דרוש שיביא כ-40,000 קולות, דבר שנראה בשלב הזה כבלתי אפשרי.

משה ליאון דגל התורה שס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד