י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024

מסימני הקיץ: עלייה של 34 אחוז במכירת הוילונות בחודש האחרון

הקיץ הישראלי מעיק ושולח שמש חמה אל הדירה והמשרד שלנו, חברת "לה קורטינס" המובילה את התחום בישראל, מדווחת על שיא מכירות ב-45 הימים האחרונים • "הישראלים משקיעים בפתרונות מתקדמים ועיצוביים וזה ניכר מאד בעומס הקיים באולם התצוגה", מספרים בחברה

מסימני הקיץ: עלייה של 34 אחוז במכירת הוילונות בחודש האחרון
מעצבת- נעמה מירון צילום: צלם- אלעד גונן

הקיץ האחרון, לא מותיר את הישראלים אדישים. את הפירות קוטפת חברה ותיקה המובילה את תחום הוילונות לבית ולמשרד ומספקת שירות חדשני ופורץ דרך.  

באולם התצוגה אשר נמצא ברחוב ששת הימים 14- מול קניון איילון, ר"ג, מתבצעת בימים האחרונים תצוגה של קולקציית וילונות ופתרונות הצללה מהמובילים בעולם.

המוצרים המתקדמים והמעוצבים, מעוררים את סקרנותם של המבקרים אשר מגיעים בהמוניהם. הישראלים מחפשים פתרונות כדי להגן על ביתם ומשרדם מפני השמש הקופחת.

בחברה החליטו לשלוח צוותים מתוגברים של אנשי מקצוע כדי להקל על העומס באולמות התצוגה. הייחודיות של חברת לה קורטינס ניכרת באופי מתן השירות בבית הלקוח הכולל גם ייעוץ מקצועי של מעצבת פנים.

כך יוצא שהרוכשים נהנים משירות ייחודי ומקצועי הכולל ביקור של איש מקצוע ומעצבת פנים יחד. אלה מגיעים לבית הלקוח לצורך ייעוץ מקצועי וללא התחייבות.

הפגישה כוללת מדידה מקצועית, וניתוח הצורך הקיים בחלל לצורך התאמת הווילון/מוצר ההצללה הנכון. בפגישה מוצגים מוצרי הצללה בגודל מלא, הם כוללים מנגנוני הפעלה, בדים וטקסטורות.

הביקור של שני אנשי מקצוע יוצר תחושה שאולם התצוגה נמצא אצלכם בבית. המהלך כולל התחייבות לזמן אספקה קצר של עד שלושה שבועות. כחלק בלתי נפרד מהוילונות, נציין שירותים נוספים הקיימים בחברה, מוצרים כמו: טפטים מעוצבים, ניקוי וילונות, הצללה חיצונית וכו'.

לפרטים נוספים לחץ כאן

צלם- אלעד גונן מעצבת- נעמה מירון

תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד