א' אייר התשפ"ד
09.05.2024

סמסונג מאכזבת: לא תעדכן גרסת האנדרואיד בגלקסי ובגלקסי טאב

לפי החברה, שני מכשירי הדגל לשעבר - הדגמים הראשונים של הגלקסי S והגלקסי טאב 7.0 - הם בעלי מפרט מיושן שלא יספיק להרצת מערכת ההפעלה החדשה בצורה חלקה

  • כ"ט כסלו התשע"ב
נכלל ברשימה השחורה. הגלקסי המקורי  צלם: סמסונג
נכלל ברשימה השחורה. הגלקסי המקורי צלם: סמסונג

סמסונג הודיעה כי לא תעדכן גרסאות אנדרואיד חדשות בכמה ממכשיריה הנמכרים כיום. החברה פרסמה בימים האחרונים את רשימת המכשירים שיעודכנו לגרסת האנדרואיד 4.0, Ice Cream Sandwich, כשהבולטים בהיעדרם היו הגלקסי S הראשון והגלקסי טאב 7.0 הראשון. הסיבה לכך, כפי שהסבירה אתמול, היא שהשינויים שממשק ה-TocuhWiz יביא עימו ב-ICS לא יעבדו באופן חלק על מכשירים אלה מכיוון שהם מוגבלים מבחינת גודל ה-RAM וה-ROM. במילים אחרות, לפי סמסונג, שני מכשירי הדגל לשעבר הם בעלי מפרט מיושן שלא יספיק להרצת מערכת ההפעלה החדשה בצורה חלקה. טענות אלה של סמסונג תקפות כמובן גם למכשירי גלקסי חלשים יותר, כמו ה-Ace וה-Gio.

עם זאת, מכשיר שכן זכה לשדרוג הוא ה-Nexus S, בעל מפרט דומה לזה של הגלקסי S המיוצר אף הוא על-ידי סמסונג. אין זו הפעם הראשונה שבה יצרניות מכשירי האנדרואיד מפסיקות לתמוך בעדכוני תוכנה במוצריהן. מהלך דומה אירע במקרה של ה-Xperia X10 מבית סוני אריקסון, שהודיעה כי המכשיר לא יתמוך בגרסת ה-Froyo (אנדרואיד 2.2) או בגרסאות מתקדמות יותר, והדיזייר של HTC שלפי הודעת החברה לא היה אמור לקבל את גרסת ה-Gingerbread (אנדרואיד 2.3). לבסוף, חזרו בהן שתי החברות: המכשיר הראשון עודכן ישירות לגרסת ה- Gingerbread, ואילו הדיזייר עודכן אף הוא לאחר ביצוע התאמות בממשק המשתמש וגניזה של כמה מהיישומים.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד