כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024

מקלדת Optimus Popularis בדרך להשקה, לעשירים בלבד

מי שמוכן להיפרד מסכום של יותר מ-1,000 דולר יוכל לרכוש את מקלדת ה- Optimus Popularis, שהמקשים בה הם מסכי LCD זעירים המשנים צורה ופונקציה

  • כ"ט כסלו התשע"ב
optimus popularis, מקלדת הבנויה ממסכי LCD  צלם: Art Lebedev
optimus popularis, מקלדת הבנויה ממסכי LCD צלם: Art Lebedev

מקלדת ה-Optimus Maximus, הבנויה כולה ממסכי LCD זעירים במקום מקשים, זוכה סוף סוף להשקה מחודשת. יוצרי הגרסה החדשה הם מעצבי סטודיו Art Lebedev, שהשיק את המקלדת בגרסה חדשה, המכונה Optimus Popularis. המקלדת הוצגה עוד בשנה שעברה ותוכננה לצאת לשוק אז, אך השקתה נדחתה - בדומה לזו של ה-Optimus Maximus שהוצגה כבר ב-2006.

הקונספט שמאחורי המקלדת ייחודי למדי, ומאפשר להפוך כל מקש ומקש לכפתור עצמאי ומשתנה. ניתן להציג אייקונים קטנים על המקשים, שמסמלים הפעלה מהירה ליישומים נבחרים. כאשר המשתמש מחליף שפה או פונט, ניתן לראות זאת על מקשי המקלדת. במשחקים ישתנו הכפתורים בהתאם לצרכי המשתמש.

כל כפתור במקלדת הוא למעשה מסך LCD עצמאי (במקום OLED בדור הקודם) ברזולוציה של 64×64 פיקסלים המסוגל להציג עומק צבע עד 262K צבעים ומאפשר התאמה ושינוי התמונה המוצגת. השינוי העיקרי שנעשה במקלדת בהשוואה לדגם המקורי הוא בגודל, אולם נוסף לה גם מסך בחלקה העליון המציג ווידג'טים שונים. בעזרת מסך זה ניתן לקבל התראות על מיילים חדשים, מצב הבורסה ותחזית מזג האוויר.

הפעם מקווים ב-Art Lebedev, כי המקלדת המחודשת תושק באמצע 2012 עם תג מחיר זול במעט מה-Optimus Maximus. , אך עדיין מדובר בסכום של לא פחות מ-1,000 דולר. מי שמוכן להסתפק בגרסה מוקטנת עם 6 מקשים, ייאלץ להיפרד מ- 370 דולר בלבד. את המקלדת ניתן להזמין מאתר החברה.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד