י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
"פונה בניידת טיפול נמרץ"

נער בן 13 הוכש על ידי נחש ונפצע בינוני

מאז מוצ"ש שני אירועים חמורים עם נערים צעירים: במחזו צפון התקבל דיווח על נער בן 13 שהוכש על ידי נחש ונפצע בינוני • במחוז מרכז התקבל דיווח מוקדם יותר על נער נוסף, חרדי כבן 13, תושב העיר אלעד - שנפצע בינוני לאחר שנפל מאופניו

נער בן 13 הוכש על ידי נחש ונפצע בינוני
נחש. אילוסטרציה צילום: דוברות מדא

נער כבן 14 טופל ע"י חובשים באיחוד הצלה כרמל לאחר שלדבריו הוכש ע"י נחש בשדות של קיבוץ כפר הַמַּכַּבִּי. כך עולה מדיווח שהועבר ל'בחדרי חרדים' ע"י דוברות 'איחוד הצלה' - מחוז צפון.

נפתלי רוטנברג, מנהל סניפי 'איחוד הצלה' כרמל, שהעניק לו סיוע רפואי ראשוני סיפר כי "הנער פונה לאחר מכן בניידת טיפול נמרץ להמשך קבלת טיפול רפואי בבית החולים רמב"ם בחיפה כשמצבו מוגדר בינוני".

במקביל, דווח הערב מוקדם יותר על ילד כבן 11 שנפצע באורח בינוני וטופל ע"י חובשים בסניף אלעד בסיוע צוות אמבולנס של 'איחוד הצלה' ברחוב יוסף קארו באלעד.

דיוויד בדר, נהג האמבולנס שפינה את הילד לבית החולים סיפר: "לדברי הילד הוא נפגע מאופניים חשמליים מה שגרם לו לחבלות ופציעות בראשו ובפלג גופו העליון".

לדבריו: "בסיוע חובשים נוספים הענקנו לו טיפול רפואי ראשוני ולאחר מכן הוא פונה באמבולנס איחוד הצלה להמשך קבלת טיפול רפואי בחדר הטראומה בבית החולים בלינסון כשמצבו מוגדר בינוני".

טיפול נמרץ נחש הכשת נחש אופניים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד