כ"ב אייר התשפ"ד
30.05.2024

האקרים של אנונימוס פרצו לאתר אמריקני וגנבו פרטי כרטיסי אשראי

ההאקרים פרסמו בטוויטר רשימת הלקוחות הכוללת את משרד ההגנה האמריקני, הצבא האמריקאי, חיל האוויר, סוכנויות לאכיפת החוק וחברות טכנולוגיה כמו אפל ומיקרוסופט

  • ל' כסלו התשע"ב
האקרים של אנונימוס פרצו לאתר אמריקני וגנבו פרטי כרטיסי אשראי

קבוצת ההאקרים אנונימוס טענה אתמול (יום א') כי פרצה לחשבונות לקוחות חברת המחקר והאבטחה סטראטפור וגנבה פרטים שונים, ובין היתר פרטי כרטיסי אשראי, כך דיווח BBC.

ההאקרים פרסמו קישור בטוויטר למה שהם כינו בתור רשימת הלקוחות הפרטית של סטראטפור הכוללת את משרד ההגנה האמריקאי, הצבא האמריקאי, חיל האוויר, סוכנויות לאכיפת החוק וחברות טכנולוגיה כמו אפל ומיקרוסופט.

החברה פירסמה תמונות באינטרנט המראות קבלות של תרומות ששלחו ההאקרים בשמם של לקוחות החברה לאחר שפרצו לפרטי כרטיסי האשראי שלהם. ההאקרים ציינו כי אחת הסיבות שהצליחו להשיג את המידע היא כיוון שהאתר לא הצפין אותו, דבר שעלול להביא מבוכה רבה לחברת המודיעין הגלובלית.

במכתב ללקוחותיה אמרה סטראטפור כי היא משהה את פעילות הדואר האלקטרוני שלה וחלק מהשרתים שלה לאחר שהאתר שלה נפרץ על ידי האקרים. בהודעה נוספת אמרה החברה כי הרשימה שפורסמה היא רשימה של "חלק מלקוחות החברה שרכשו חלק מפרסומיה בעבר ולא מדובר בחשיפת כלל לקוחות החברה".
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד