י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
המשטרה מחריפה את המאבק

נשקים ואלימות: פשיעה חמורה במגזר הערבי

משטרת ישראל מחריפה את המאבק בפשיעה החמורה ובעבירות האלימות והנשק במגזר הערבי • כעת הותר לפרסום כי חקירת משטרת ישראל הביאה לחשיפת המעורבים בפיצוץ הרכב במחלף אלישמע בו נרצח עלי עאמר מכפר קאסם

נשקים ואלימות: פשיעה חמורה במגזר הערבי
דוברות המשטרה

הותר לפרסום: חקירה מאומצת של משטרת ישראל הביאה לחשיפת שני מעורבים באירוע פיצוץ הרכב במחלף אלישמע בו נרצח עלי עאמר מכפר קאסם בחודש מאי האחרון.

משטרת ישראל סיימה את חקירת רצח עלי עאמר, בן 30 מכפר קאסם, שנהרג בפיצוץ מטען חבלה שהוטמן ברכב בו נסע במחלף אלישמע סמוך לכפר סבא ב-1/5/18.

חקירה מאומצת של יחידה מרכזית במשטרת ישראל, תוך שימוש בטכנולוגיות מתקדמות והפעלת מערכי מודיעין מורכבים, הביאה למעצרם של שני תושבי כפר קאסם- חביב סרסור בן 23 ומוחמד טהא בן 35 בחשד שנטלו חלק פעיל במעקבים ממושכים אחרי עאמר ובהתנקשות בו.

מחומר החקירה עלה כי סרסור עקב ביום הרצח אחרי עאמר בכפר סבא, ולאחר שהבחין בו ברחוב התע"ש בעיר, העביר את המידע לאחרים שהפעילו את מטען החבלה ברכב.

כתוצאה מהפיצוץ נהרג עאמר במקום ונפצעו נוספים שהיו עמו ברכב, וברכב סמוך.

לאחר חקירה סמויה מורכבת, נעצר סרסור ב-31/7/18 וכעבור כחודש נעצר טהא, ומעצרם הוארך מעת לעת.

מחומר החקירה עלה כי חודשים רבים לפני הרצח עסקו סרסור וטהא, יחד עם אחרים, בניסיונות להתנקש בעאמר, תוך שהם עוקבים אחריו בכפר קאסם ובמקומות נוספים בארץ, ומשתמשים במכשירי איכון מבוססי GPS שהוטמנו ברכבו.

במהלך החקירה נתפסו במכשיר הטלפון של סרסור תמונות בהן הוא נצפה מצולם עם כלי נשק שונים, ובמהלך החקירה עלה בידי החוקרים לקשור אותו גם לעבירות החזקת נשק החשוד כגנוב.

עם סיום פעולות החקירה הועבר התיק לעיון והחלטת הפרקליטות, והבוקר יוגש בעניינם של השניים כתב אישום בגין מעורבותם באירוע הרצח ובעבירות נוספות.

נשק מגזר ערבי פשיעה משטרה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד