י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
בדרכו לעצרת האו"ם

נתניהו המריא: 'המטוס הופל על ידי אש סורית חסרת אחריות'

ראש הממשלה בנימין נתניהו המריא בשעה האחרונה לעצרת האו"ם בניו יורק, שם ייפגש עם מנהיגי מדינות ובראשם עם נשיא ארצות הברית, עמו צפוי לדון במצב הביטחוני ומלחמת האזרחים בסוריה כמו גם סביב המתיחות שנוצרה עם רוסיה בעקבות הפלת המטוס 

 נתניהו המריא: 'המטוס הופל על ידי אש סורית חסרת אחריות'
פלאש 90

ראש הממשלה בנימין נתניהו המריא בשעה האחרונה לעצרת האו"ם בניו יורק, שם ייפגש עם מנהיגי מדינות ובראשם עם נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ, עמו צפוי לדון במצב הביטחוני ומלחמת האזרחים בסוריה כמו גם סביב המתיחות שנוצרה עם רוסיה בעקבות הפלת המטוס.

טרם עלייתו למטוס התייחס נתניהו לסוגיה ואמר, "בשלוש השנים האחרונות ישראל נחלה הצלחה גדולה מאוד במניעת ההתבססות הצבאית האיראנית בסוריה והניסיונות להעביר נשק קטלני לחיזבאללה בלבנון. אין זה אומר שלא היו חריגות אבל בסך הכל הייתה הצלחה גדולה מאוד. עשינו את זה בתיאום ביטחוני מירבי ומוצלח מאוד עם צבא רוסיה".

"מאז האירועים הטרגיים בשמי סוריה אני שוחחתי פעמיים עם הנשיא פוטין", סיפר ראש הממשלה, והוסיף, "הבעתי בפניו צער עמוק וכן על אובדן חייהם של צוות המטוס הרוסי שהופל על ידי אש סורית חסרת אחריות".

רה"מ העלה את ההתכנסות הבוקר, לדבריו, "הבוקר כינסתי את הקבינט, שקיבל עדכון מלא על האירועים האחרונים. גם שרי הקבינט משתתפים בצער העמוק של המשפחות הרוסיות ושל העם הרוסי".

נתניהו ציין, "אנחנו נותנים גיבוי מלא לצה"ל על פעולותיו בהגנת המדינה. נמשיך לפעול למניעת ההתבססות הצבאית האיראנית בסוריה ונמשיך בתיאום הביטחוני בין צה"ל לצבא רוסיה".

"סיכמתי עם פוטין שצוותי עבודה של צה"ל והצבא הרוסי ייפגשו בקרוב למען המטרה הזאת. נעשה מה שצריך כדי להגן על ביטחון ישראל", סיים ראש הממשלה.

תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד