י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
"מנסים להסתיר"

דרס 100 ילדים, התקשורת דיווחה אחרי יממה

שוודיה: אלמוני דרס קבוצה של 100 ילדים עם המורים שלהם, התקשורת בשוודיה חיכתה 24 שעות לפני שדיווחה על כך • בנס נפצעו שני ילדים בלבד 

דרס 100 ילדים, התקשורת דיווחה אחרי יממה
שוטרים בלונדון, אילוסטרציה צילום: רויטרס

משטרת קרלשאמן שבשוודיה פנתה לציבור בבקשה לסייע לרכב שדרס קבוצה של 100 ילדים - בזמן שהמתינו יחד עם המורים שלהם בטיול מיוחד.

בסביבות השעה 13:00 בצהרים ביום שני האחרון, רכב שנסע במהירות של כ-40 קמ"ש נכנס עם רכבו לתוך קבוצת גדולה של ילדים, בנס נפצעו רק שני ילדים. נהג הרכב הצליח לברוח מהמקום לפני שכוחות משטרה הספיקו להגיע.

כך על פי הדיווח באתר החדשות השוודי BLT, האתר היחיד שדיווח על כך לאחר הדריסה. שאר אתרי החדשות השוודיים המתינו 24 שעות לדיווח, ורק כשהרשתות החברתיות החלו לפרסם את הסיפור, גם בשוודיה החלו לדעת על כך.

על פי עדי ראיה, הנהג האיץ לפתע לתוך קבוצת הילדים, פגע בשני ילדים שלא נפצעו קשה, וברח מהמקום. המשטרה מבקשת את עזרת הציבור באיתור הנהג הדורס.

יצוין כי ממשלת שוודיה היא ממשלה פרו פלסטינית. שרת החוץ של שוודיה עוינת את ישראל.

כמו כן, שוודיה הכניסה אליה עשרות אלפי פליטים מוסלמים, שהפכו שכונות מסוימות בשוודיה - כמו בעיר מאלמו למשל - לאזורים שבהם שוטרים לא נכנסים. הפליטים המוסלמים בשוודיה אלימים. לפני כחודש מאות מכוניות נשרפו בכוונה במגרש חניה על ידי פליטים.

עשרות אירועי ירי מתרחשים באזורים של פליטים, כאשר גם היהודים סובלים מהם. רק לפני מספר חודשים 3 פליטים נכנסו לכלא על זריקת בקבוקי תבערה על בית כנסת בעיר גוטנבורג, ולטענת גולשים ברשתות החברתיות, הממשלה השוודית מנסה להסתיר את מעשי הפשיעה של המהגרים המוסלמים.

שוודיה דריסה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד