י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
סופו של אנטישמי

האיש שהתנכל לחרדים, עוזב בבושת פנים

הממונה על המחוז הכולל בתוכו את קרית יואל, שהתרברב בתכניתו, לרכוש נכסים הסמוכים לעיר החסידית, מתוך מטרה למנוע מהם להתרחב ולהתפתח, התגלה כמי שנטל כספים מהמדינה בערמה ויאלץ לעזוב את תפקידו 

האיש שהתנכל לחרדים, עוזב בבושת פנים
חשוד. אילוסטרציה צילום: פלאש 90

התנכל לחסידים כשניסה למנוע מהם לקנות דירות, ויאלץ להתפטר בבושת פנים, לאחר שהואשם בלקיחת דמי אבטלה בניגוד לחוק, בזמן שלא היה זכאי להם.

אלכס ג'יימיסון הממונה על מחוז צ'סטר בדרום מזרח ניו יורק, שבמרחק 10 דקות נסיעה מקרית יואל החסידית, יאלץ להתפטר בבושת פנים, לאחר שהואשם בלקיחת כספים שלא כדין.

על פי דיווחים באתרי חדשות מקומיים, הממונה לא יקבל עונש מאסר, אך יאלץ להתפטר, לאחר שבשנים 2013-2014 הוא קיבל כסף בגין אבטלה, אך באותה עת הוא כיהן כחבר מועצה, והיה אסור לו לקבל כספי סיוע שונים. ג'יימיסון מכהן מזה כארבע שנים, כממונה על המחוז, ובחודש האחרון הוא עשה הכל כדי להצר את צעדי החסידים מלרכוש דירות ולהתפתח ואף התגאה בתכניותיו בראיונות לכלי תקשורת מקומיים.

כזכור, כפי שדווח ב'בחדרי חרדים', ג'יימיסון אמר לתקשורת המקומית כי המחוז רוכש נכסים קיימים, כדי למנוע התפתחות עתידית של החסידים, את הדברים הוא אמר לעיתון המקומי 'טיימס הראלד', הוא הוסיף כי תושבי האזור חוששים כי הקהילה החסידית של קרית יואל, תתרחב לתוך העיר.

הדברים שלו הגיעו, יום אחרי שמועצת העיר אישרה את הרכישה של מבנה גדול לאומנויות, נכס שמשתרע על פני 8.8 דונם, במחיר מיליון דולר. הוא אמר לעיתון כי הרכישה היא אחת מכמה רכישות מתוכננות בשבועות ובחודשים הקרובים, במטרה ל"האט את ההתרחבות החסידית".

"אנשים מבינים מה האפשרויות, והפחד שקרית יואל תתרחב מפחידה אנשים לחצי מוות", אמר ג'יימיסון, "זה לא רק בצ'סטר. הם קונים רכוש בכל מקום באזור", הוסיף.

גודל השטח אותו ניתן להרחיב וממנו חוששים בצ'סטר, יכול להביא לפחות 3,000 תושבים חסידיים, וראש המחוז החליט לעשות הכל כדי שזה לא יקרה, בנוסף מתכננים במחוז לקנות שטח של 160 דונם מחוץ לשטח המחוז, כדי שגם לשם לא יגיעו החסידים.

ג'יימסון שמזכיר יפים אפלים, לא התבייש להגיד בקול, ואמר, כי "הרעיון הוא לבלום את החסידים כדי שלא יוכלו לשלוט על מועצת העיר".

הממונה הבהיר באותו ראיון, כי רכישת הקרקע היא כדי לשמור על אופיה הכפרי של צ'סטר. הוא נשאל אם זה כדי להשאיר את החסידים מחוץ למחוז, והוא השיב: "טוב, אם נרכוש את הנכס, זה ישאיר אותם בחוץ".

כאמור, כעת האיש שהתרברב באנטישמיות מהזן הגרוע, נאלץ לארוז את פקלאותיו ולעזוב את התפקיד הבכיר בבושת פנים.

אנטישמיות קרית יואל הדרת חרדים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד