י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

כך נחתם ה'אבא' של המבצעים המוזיקליים • גלריה

שלושה חודשים 'פימפם' עמי מימון למאזיניו וסחף עשרות מוזיקאים ליטול חלק בפרויקט 'מחבקים את אבא' • לטקס הגמר הגיעו, משום מה, רק עשרות מאזינים

אחד מהשכונה. עמי מימון מנחה את הערב
אחד מהשכונה. עמי מימון מנחה את הערב

לאחר שלושה חודשי שידור במהלכם פנה וביקש עמי מימון מיוצרי המוסיקה היהודית להקליט 'שיר על אבא', הגיע במוצאי שבת ארוע הסיכום ואיכזב: עשרות הגיעו להשתתף בארוע המתוקשר.

אבי בן ישראל, שאול חיון, יניב בן משיח, אומנים נוספים וכל מי שרק חשב לתפוס טרמפ על הפרוייקט ולהציג עצמו כזמר, הקליטו שירים ל'מחבקים את אבא'.

20 שירים נאספו לאחר שעמי מימון הצטרף בעצמו להגשת אחד השירים, אולם לאירוע המרכזי שהיווה נקודת סימון לארועים נוספים, הגיעו עשרות בלבד.

האירוע שנערך במוצאי השבת החולפת, הוכרז הן כסיום תחרות כתיבת חידושי תורה והן כאירוע הסיכום ל'מחבקים את אבא' - הפרוייקט בו הפך עמי מימון ל'מהפכן' כשלראשונה בתעשיית המוסיקה היהודית, הוביל מהלך במסגרתו הופקו עבור אחרוע אחד 20 שירים במימונם של המפיקים עצמם.

מי שנכח באולם, הרגיש אכזבה.

אחד מהנוכחים אומר בשיחה עם 'בחדרי חרדים': "ראו את האכזבה על פני הזמרים שהגיעו. עשרות ישבו באולם שלא בנוי להכיל קהל רב מלכתחילה. רובו המכריע של הקהל עזב גם הוא לאחר סיום טקס חלוקת הפרסים עבור כתיבת חידושי התורה, ועמי 'עשה שכונה'".















































































תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד