כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

מתנה לנעמה • נציגי הקהילות: "מוקיעים הקיצוניים"

נציגי הקהילות החרדיות בבית-שמש יגיעו הערב לבית משפחת מרגוליס ויעניקו מתנה לנעמה - שסבלה מהצקות של הסיקריקים • "אנחנו רוצים שידעו שאין לזה קשר אלינו"

נעמה מרגוליס. צילומסך
נעמה מרגוליס. צילומסך

נציגי ציבור חרדים יגיעו הערב (ב') לביתה של מרגוליס בבית שמש בכדי לעודד את הילדה – נעמה, הנמצאת בעיצומה של חשיפה תקשורתית חסרת תקדים לאחר שספגה יריקה בדרכה לבית הספר - ואת משפחתה.

בראשות המשלחת יעמוד חבר סיעת 'טוב' בעיריית בית שמש, אלי פרידמן שסיפר בשיחה ל'בחדרי חרדים' כי הם יצרו קשר עם המשפחה והאחרונים הביעו נכונות להיפגש ורצון להתפייס.

במהלך המפגש - בו יהיו נוכחים גם נציגי ציבור מהקהילות החרדיות השונות בעיר – תקבל הילדה מתנה שנרכשה עבורה כמחווה של רצון טוב וכדי להראות שהציבור החרדי בעיר מתנער מהמעשים של הקיצוניים שהביאו חרפה על העיר כולה.

"המטרה היא להגיד שאין לנו בעיה עם אנשים כאלו שנמצאים בעיר, אנחנו צריכים לומר שאנחנו שמחים שהם גר בתוך העיר שלנו, וחשוב לנו כנציגי הציבור החרדי שאותן משפחות גם ירגישו כך", אומר פרידמן.

• מה אתה חושב על היריקה עצמה? על הפחד ללכת ברחובות?

"אנחנו צריכים להוקיע ולגנות את המקרה הספציפי אבל אין ספק שהוא יעשה רק טוב לעיר בית שמש מהסיבה הפשוטה שהמשטרה תתחיל כעת לטפל בקנאים ובכל המשוגעים"

בתוך כך, מחר (ג) תקיים תנועת 'ישראל חופשית' מחאה ברחבת בית הספר 'אורות לבנות' שסבל בתחילת השנה מפעילותם הקיצונית של הקנאים בעיר בית שמש. נעמה מרגוליס וטניה רוזנבליט שהפכו בכלי התקשורת הכללים לסמלי המאבק ידליקו נרות במהלך המחאה.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 15 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד