ח' ניסן התשפ"ד
16.04.2024
סוף לסאגה

שלומי אמונים סגרה עם אבוטבול: מה תקבל?

בעוד המו"מ עם מול 'דגל התורה' עדיין נמשך, אבוטבול רושם הישג, עם חתימת הסכם קואליציוני עם סיעת 'שלומי אמונים' - ומה היא תקבל בתמורה?

שלומי אמונים סגרה עם אבוטבול: מה תקבל?
מאיר פרוש צילום: אוליבר פיטוסי, פלאש 90

בתום חודשים מורטי עצבים ואין ספור דרמות והתרחשויות סביב המו"מ בין שלומי אמונים, לראש העיר בית שמש משה אבוטבול, ההסכם הקואליציוני נחתם.

ב'אגודת ישראל' בית שמש מסרו כי, "בהתאם להחלטת וועדת השמונה של אגודת ישראל, התכנסו אמש נציגי התנועה בבית שמש, לכינוס אחדות ולהכרזה על יציאה משותפת למערכת הבחירות בעיר".

על פי הסיכומים שהתקבלו בבחירות אלו, בראש רשימת 'אגודת ישראל' יעמוד ישעיהו ארנרייך, נציג הסיעה המרכזית (גור), במקום השני, שמעון גולדברג - נציג שלומי אמונים, במקום השלישי, ישעיהו ויסמן - נציג בעלזא, במקום הרביעי, אברהם נחמן פרנקל - נציג שלומי אמונים, במקום החמישי, הרב זלמן ניימן - נציג ויז'ניץ, ברוטציה לנציג שלומי אמונים, שיוצב במקום השישי, במקום השביעי שלומי אמונים ובמקום השמיני, נציג הסיעה המרכזית.

בנוסף, 'אגודת ישראל המאוחדת' מודיעה רשמית כי היא תומכת במשה אבוטבול לראשות העיר וקוראת ל'דגל התורה' להצטרף אליה ולתמוך בראש העיר המכהן, ל'בחדרי חרדים' נודע, כי זאת לאחר שהובטח להם תפקיד הסגן בשכר, בנוסף על המשך האחיזה באותם תיקים ותפקידים, שהיו בקואליציה החולפת.

בכירים ב'אגודת ישראל המאוחדת' אומרים ל'בחדרי', כי על פי ההערכות, הסיעה המשותפת תהפוך לסיעה הגדולה במועצה לאחר הבחירות.

בתוך כך, נציין כי 7 שעות לסיומו של מועד הגשת הרשימות וב'דגל' עדיין לא התייאשו מהמו"מ מול אבוטבול.

נזכיר, כי כפי שדווח 'בחדרי חרדים', סגני ראש העיר מטעם 'דגל התורה', משה מונטג וישראל סילברסטיין הגישו מועמדות לראשות העיר והערב בשעה 21:00, נדע אם זה היה מהלך רציני או שמא הוא נועד לאיים על מאן דהוא.

בית שמש שלומי אמונים משה אבוטבול הסכם קואליציוני סגן בשכר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד