י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

כך תשמרי על השיער בחורף

החורף טומם בחובו קור ורוחות המחייבים התייחסות שונה לשיער • מה עושים עם השיער הקופצני? • האם כדאי להשתמש במייבשי השיער? • ומה לגבי היובש? • כל הפתרונות

כך תשמרי על השיער בחורף



הקור בחוץ משפיע על גופנו, אבל גם על שיער הראש שלנו. בחורף האוויר נוטה להיות יבש, מה שמשליך על מראה שערנו.

אז מה עושים ואיך מתמודדים? לליאור ליבוביץ, מומחה השיער של לוריאל פריז, יש פתרונות מעניינים לשמירה על שיער בריא במזג האוויר החורפי.

שיער קופצני וקשה לסידור:

האוויר בחורף נוטה להיות מאוד יבש. לכן, חשוב מאוד להקפיד על הענקת לחות רבה לשיער. בעזרת חפיפה בשמפו מלחים לשיער פגום ומסכה המכילה לחות וויטמינים השיער יקבל את מלוא ההזנה הדרושה והשיער יהיה רך ונעים למגע.

להפחית את השימוש במייבשי שיער:

חשוב מאוד לצמצם את השימוש הקבוע במחליקים, מייבשי שיער, קרמים ופעולות חימום אגרסיביות אחרות הגורמות לשיער בחורף להתייבש. במידה ולא ניתן להפרידך ממייבש השיער, עדיף להשתמש בחום גבוהה מינימום זמן מאשר חום בינוני לאורך זמן.

לגזור קצוות מפוצלים:

עקב היובש בעונת החורף, השיער נוטה להתפצל ולהישבר יותר מעונות אחרות. ולכן חשוב להקפיד על שגרה של גזירת קצוות השיער לפחות פעם בחודשיים.

שיער יבש מאוד:

בחורף עקב הטמפרטורות הנמוכות השיער נוטה להיות שביר ובעל קצוות מפוצלים. לכן רצוי מאוד להזין את השיער מידיי יום בתכשירים המעניקים לחות ומועשרים בויטמינים המונעים פיצול ושבירה של השערה.

באדיבות אלון ולנסי, מנהלת תחום טיפוח שיער של לוריאל פריז

תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד