כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

המאבטח לחרדי: "חבל שלא התפוצצתם בכניסה"

פרי ההסתה? • אלי שוורץ, אברך חרדי, ספג לדבריו עלבונות קשים ממאבטח של בית החולים 'ביקור חולים' • "ראיתי שנאה בעיניים, זה החזיר אותי למותה של אמי בפיגוע"

המאבטח בעמדת הכניסה, אתמול. צילום: אלי שוורץ
המאבטח בעמדת הכניסה, אתמול. צילום: אלי שוורץ



את הטראומה הזו לא ישכחו אלי שוורץ ורעייתו במשך זמן רב.

אמש (א), בעת ביקורם בבית החולים 'ביקור חולים' בירושלים, זכו לשמוע מפיו של המאבטח בכניסה לבניין, עלבונות קשים, רק משום שמכשיר הסלולארי של אלי צפצף, כאשר עבר בגלאי המתכות.

אלי ורעייתו הגיעו אמש סמוך לשעת חצות לבית החולים, כדי לבקר את סבה של רעייתו, המאושפז ביחידה לטיפול נמרץ.

בכניסה הם עברו בדיקות ביטחוניות שגרתיות ועברו בגלאי המתכות המוצב בכניסה. מכשיר הסלולרי שלו גרם להפעלת התראת הגלאי, והדבר הכעיס את המאבטח.

לטענת אלי, המאבטח פנה אליו ואל רעייתו, ואמר להם: "חבל שלא התפוצצתם בכניסה כי אם זה היה קורה הייתי מחייך חיוך גדול עד כדי שהוא היה נעצר באוזניים שלי. היינו נפטרים משני ציפורים במכה".

אלי מוסיף כי הוא הופתע למשמע הדברים ושאל את המאבטח: "מה אמרת?". המאבטח, לדבריו, "הוסיף כמה מחמאות, בלשון המעטה", והשניים המשיכו בדרכם.

"אני עדיין בטראומה גדולה מהדברים שאמר", אמר אלי שוורץ ל'בחדרי חרדים'. "כשהגעתי הביתה וחשבתי על הדברים זה פשוט החזיר אותי למותה של אמי, שנהרגה בפיגוע בירושלים. זאת טראומה שאני לא אשכח זמן רב, ראיתי אצלו שנאה בעיניים".

'בחדרי חרדים' פנה לבית החולים 'ביקור חולים', שהגיב: "בית החולים ביקור חולים נותן שירות מקצועי ואדיב לכל המגזרים והאוכלוסיות, וכידוע מכבד מאוד את המגזר החרדי הנמנה עם מרבית מקבלי שירותיו.

"מיד עם קבלת התלונה היא הועברה מיידית לחברת האבטחה, על מנת לבדוק את המקרה.

"מבירור שערכה החברה עם המאבטח עולה, כי נוצרה במקום אי הבנה בין המאבטח למבקרים, בעקבות בקשה חוזרת מצד המאבטח כלפי המבקרים לעבור שוב בעמדת הבידוק, עקב ציפצוף הגלאי בעמדה.

"בית החולים מכבד את מבקריו ומתנצל אם נוצרה פגיעה ברגשותם".
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 30 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד