כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

הרב רומפלר: ההסתה - בגלל המלחמה ב'שאלים'

מנהיג כת ה'שאלים' מצא את הסיבה להסתה המשתוללת בבית שמש • "אמרתי לפני כמה שבועות שאני בטוח שעוד יראו גזירות קשות נגד כל הצניעות - מידה כנגד מידה"

רואים בחוש. הרב רומפלא
רואים בחוש. הרב רומפלא



האם נמצא אשם לסערה התקשורתית היוצאת מבית שמש לכל הארץ?

הרב אהרון צבי רומפלר, שזכה לכינוי מנהיג כת 'השאלים', טען השבוע בשיעור שמסר בבית מדרשו בירושלים כי הסיבה למהומות בבית שמש ולהסתה התקשורתית נגד הציבור החרדי סביב ענייני הצניעות היא המלחמה שהתנהלה בשבועות האחרונים נגד נשות הקהילה אלו שלובשות שאל או רעלה.

"הציבור כאן זוכר שאמרתי לפני כמה שבועות שאני בטוח שעוד יראו גזירות קשות, נגד כל הצניעות. וזה מן השמים עקב המלחמה הזו", אמר.

הרב רומפלר הוסיף: "עכשיו כבר רואים בחוש וזה מר מאוד מה שרואים עכשיו שגוזרים כעת גזירות נוראות כנגד כל עניין ההפרדה בכלל וכנגד ההפרדה בדרכים בפרט שמבטלים הקו של מהדרין.

"סיפרו לי שבאגד יש אוטובוסים שיש בהם שלטים שכתוב עליהם "נשים קדימה" רחמנא לצלן - ההיפך ממה שהיה נהוג עד עכשיו בקו מהדרין בהרבה מקומות כאן בארץ ישראל".

הרב גם התייחס למאורעות בעיר בית שמש בימים האחרונים: "זה כבר למעלה מעשר שנים שיש מחוץ לבית המדרש הגדול שם מודעה באותיות גדולות שנשים לא יתעכבו מחוץ לבית המדרש, והיום באו אנשי התקשורת יחד עם המשטרה ותלשו את המודעה הזו, זה ממש כמו שהיה בימים ההם בזמן היוונים גזירות כנגד הדת".

כאן התחילה מלחמה נגד השאלים? בית שמש, צילום: משה הולצמןצילום: כאן התחילה מלחמה נגד השאלים? בית שמש, צילום: משה הולצמן
כאן התחילה מלחמה נגד השאלים? בית שמש, צילום: משה הולצמן


ולמה זה קורה בבית שמש?

עוד הוסיף רומפלא: "גם ברחוב מאה שערים שזה כבר שנים רבות שתולה שם מודעות שלא יעברו נשים בפריצות וכל השנים עד היום לא פגעו בזה ועכשיו מדברים ורוצים השלטון הרשע להסיר את זה ועוד ידם נטויה. היו לא תהיה. שרוצים לגזור עוד גזירות חמורות נגד צניעות".

"ויש להתבונן שבודאי זה תוצאה ועונש במדה כנגד מדה על מה שנלחמו כנגד הצניעות שאנשים חרדים נתנו כח בזה שסלפו ופרסמו בעולם שקרים בשם הבד"ץ כנגד כל המתחסדות בצניעות.

"ובפרט בפרט בעיר בית שמש כי שם ישנם יותר קיצונים. והנה ידוע לכל מי שיודע שהמלחמה נגד השאלים התחילה בעיר בית שמש ומשם מקורה ומשם התפשטה לירושלים ומשם לכל העולם.

"והרי לנו עתה גילוי גדול מן השמים שמראים בחוש שדווקא במקום שהתחילה כל המלחמה כנגד הקצונים דוקא עליהם מתנפלים יותר", סיים רומפלא.

תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 16 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד