י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
שורת אירועי אנטישמיות

הגוי נשאל "אתה יהודי?", השיב: "מה אכפת לכם" וחטף מכות

שורת מקרי אנטישמיות בארה"ב ובגרמניה במהלך חג הסוכות האחרון. המקרה האחרון אירע בגרמניה, כאשר נוכרי שנשאל האם הוא יהודי והשיב בהתחכמות - הוכה 

הגוי נשאל "אתה יהודי?", השיב: "מה אכפת לכם" וחטף מכות
תנועת אגרוף. אילוסטרציה צילום: pixabay

כלי תקשורת בגרמניה מדווחים, כי שני אנשים שלא זוהו, ניגשו לאדם בן 31 בברלין, שאלו אותו "האם הוא יהודי", הוא שאל אותם בחזרה, "מה אכפת לכם", בתגובה הם היכו אותו ובעטו בו, לאחר מכן ברחו מהמקום.

על פי הדיווח הגבר שהוכה, אינו יהודי.

בגרמניה, מתגוררים כיום יותר מ-200,000 יהודים ועל פי הדיווחים הרשמיים מהרשויות, בשנת 2017 היו 1,453 תקריות אנטישמיות, שכללו 32 תקיפות פיזיות נגד יהודים, בנוסף דווח על 160 מקרים של נזק לרכוש יהודי, כך מדווח האתר JTA.

בסוף השבוע דווח על מספר מקרי אנטישמיות נוספים, הפעם בארה"ב, בהאמפטון שבניו ג'רזי, רוססו בפעם השלישית בסוף השבוע, גרפיטי נגד יהודים שפרסמו פוסטר תמיכה במועמד יהודי דמוקרטי, על קירות הבית נכתב: "כלב יהודי גר כאן, אני יהודי".

בנוסף, משטרת אינדיאנפוליס חוקרת כתובות גרפיטי שרוססו על מראות בשירותים, ביניהם צלבי קרס ביום חמישי האחרון, הכתובות רוססו פעמיים בהפרש של יום אחד.

מרכז יהודי בצפון קרוליינה, ביטל פעילות שתוכננה לחג סוכות, לאחר שמספר עובדים של המרכז, קיבלו מכתבים עם איומים נגד המקום ונגדם, הנהלת המרכז לא פרסמה את תוכן האיומים, אך הם היו מספיק מפחידים עד כדי כך שגרמו לביטול הפעילויות. ה-FBI פתח בחקירה.

אלימות אנטישמיות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד