י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
הגברת הראשונה יוצאת למסע

הפרשנים תוהים: מדוע מלאניה טסה לבדה

למה הגברת הראשונה מלאניה טראמפ, נוסעת למסע מקיף באפריקה ללא בעלה הנשיא? הפרשנים הבכירים מנסים לענות על השאלה בעצמם

הפרשנים תוהים: מדוע מלאניה טסה לבדה
המראה צילום: unsplash

מלאניה טראמפ, אשתו של נשיא ארה"ב, יצאה אתמול (שני) לביקור באפריקה. היא תבקר במספר מדינות, אך ללא בעלה דונלד והפרשנים הבכירים תוהים מדוע היא טסה בלעדיו.

עדיין לא פורסם כמה זמן היא תהיה מחוץ לארה"ב. המסע של מלאניה טראמפ לאפריקה, הוא המסע הבינלאומי הראשון שלה ללא בעלה, היא תבקר בגאנה, מלאווי, קניה ומצרים.

פרשנים ממספר מדינות כתבו על כך, וציינו כי הנסיכה הבריטית קייט מידלטון לא הצטרפה לנסיך ויליאם בנסיעתו האחרונה לאפריקה, פרשנית בריטית, כריסטינה ריבס, הסבירה כי "בדרך כלל ויליאם הנסיך תמיד עבד לבד במאבקו נגד סחר לא חוקי בחיות בר, ולכן לא ראינו את הנסיכה אתו במסע לאפריקה, וגם הוא לא הצטרף למסע של אשתו לפרויקטים האישיים שלה, כמו קידום החשיבות של בריאות הנפש".

גם מלאניה טראמפ, מקדמת את המסע שלה בפרויקטים שונים שהיא מובילה לבדה, הדבר מקובל בעולם, שנשות מנהיגים מקדמות את הפרויקטים של עצמן בעצמן, מסבירה פרשנית באתר 'אקספרס' הבריטי.

דוברת אשת הנשיא סטפני גרישם אמרה ל-CNN כי "הגברת טראמפ, תמיד חזתה כי המסע הבינלאומי הראשון שלה, יהיה אפריקה, אנחנו כבר ידענו את זה מהתחלה".

היא הוסיפה: "זהו ביקור דיפלומטי והומניטרי, שיכלול מפגשים בתחומי הבריאות, החינוך, והתיירות".

מסעה המיוחד של הגברת הראשונה, הוא ברוח הפרויקט 'בי בסט' (תהיה הכי טוב), שמקדמת הגברת הראשונה, כדי לעזור לילדים במדינות מצוקה, מטרת התכנית היא לשפר את חייהם של ילדים ברחבי העולם.

הנשיא טראמפ אמר לעיתונאים בשבוע שעבר בנוגע לנסיעה של אשתו: "שנינו אוהבים את אפריקה. אפריקה היא כל כך יפה, החלק הכי יפה בעולם במובנים רבים".

מלאניה טראמפ אפריקה דונלד טראמפ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד