י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

חדש מצ'יטוס: אותו הקראנצ', רק אפוי

חטיף צ'יטוס קראנצ' אפוי בטעם גבינה ובטעם ברביקיו עם 45% פחות שומן. החטיף הכי קראנצ'י שטעמתם, וזה אפוי!

חדש מצ'יטוס: אותו הקראנצ', רק אפוי
צילום: יחץ

צ'יטוס קראנצ' האהוב והמוכר מתחדש בגרסה אפויה ובשני טעמים: גבינה וברביקיו. אותו הטעם ואותו הקראנצ', רק אפוי. צ'יטוס קראנצ' האפוי החדש מכיל 45% פחות שומן בהשוואה לצ'יטוס קראנצ' גבינה, וכמו כל חטיפי צ'יטוס, אף הוא כל עשוי מתירס, ללא צבעי מאכל מלאכותיים וללא תוספת חומרים משמרים, כשר פרווה בכשרות בד"ץ העדה החרדית.

קרן ברקת, מנהלת שיווק שטראוס פריטו ליי: "צ'יטוס הוא מותג אהוב במיוחד בקרב ילדים ובני נוער, המייצר עבורם רגעים של הנאה, יצירתיות וכיף, לצד חווית טעם מיוחדת. כעת אנו שמחים להשיק בישראל גרסה אפוייה לצ'יטוס קראנצ' האהוב עם 45% פחות שומן עם אותו הקראנצ', על מנת לאפשר לקהל הצרכנים חוויית צריכה משופרת ומלאה".

הטעמים החדשים של צ'יטוס קראנצ' אפוי מתווספים לסדרת המוצרים של צ'יטוס הכוללת: צ'יטוס קראנץ –בטעם גבינה ובטעם חמאת בוטנים, צ'יטוס אפוי – צ'יטוס דולפינים בטעם גבינה, צ'יטוס כאפה בטעם קטשופ וצ'יטוס איקס עיגול בטעם פיצה.

קצת על צ'יטוס: חטיף הגבינה הקראנצ'י "עשה עלייה" לישראל מארה"ב בראשית שנות ה- 90. במהלך שנות ה- 2000 הצטרפה לחטיף משפחה שלמה של חטיפים אפויים, פריכים, במגוון צורות וטעמים מפתיעים שמעניקים מידי יום רגעים של כייף לילדים וגם למבוגרים. צ'יטוס הומצא בארה''ב בשנות ה- 40 על ידי צ'רלס אלמר דולין, מייסד חברת פריטוס. צ'יטוס נמכר ביותר מ- 36 מדינות ברחבי העולם!

חפשו את צ'יטוס קראנצ' האפוי החדש על המדפים!

 

תורה

 

מעוניינים לשתף אותנו במתכונים שלכם? שלחו אלינו לוואטסאפ 0583288642 או למייל [email protected] ואולי נעלה גם את המתכון שלכם.

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד