י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
בשל ההחלטה המשמחת

במסדרונות ביהמ"ש: מונטג פצח בריקוד סוער

בית המשפט המחוזי מרכז, דחה היום (שלישי) את הערר שהגישה המשטרה כנגד ההקלות שניתנו למשה מונטנג, חבר מועצת עיריית בית שמש • לאור ההחלטה פצחו בבית המשפט בריקודי שמחה

במסדרונות ביהמ"ש: מונטג פצח בריקוד סוער
המצלם

בית המשפט המחוזי מרכז, דחה היום (שלישי) את הערר שהגישה המשטרה כנגד ההקלות שניתנו למשה מונטנג, חבר מועצת עיריית בית שמש ויו"ר הוועדה לתכנון ובנייה.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי כבר בערב ראש השנה, חוקרי היחידה הארצית למאבק בפשיעה הכלכלית (יאל"כ) - להב 433, העבירו את תיק החקירה לפרקליטות, עם סיום החקירה.

למונטג, המיוצג על ידי עורכי הדין עמית חדד ונועה מילשטיין ממשרד ד"ר י. וינרוט ושות', ניתנו הקלות בתנאי השחרור שלו במהלך אוגוסט, זאת לאור חקירה שמסקנותיה משנים את נקודת האיזון, אך עם מתן ההקלות עתרה המשטרה וכאמור, היום השופטת נאוה בכור מבית משפט המחוזי מרכז דחה את הערר.

לאחר דחיית הערר, מונטג רקד במסדרון בית המשפט יחד עם השניים הנוספים

מדובר בערעור שהוגש בעניינם של החשודים, מונטג, יזם שנעצר בפרשה וכן עורך דין. לגבי מונטג נותר על כנו האיסור לחזור לתפקידיו הקודמים או לתפקיד נוסף בעירייה ובוועדות, כמו גם האיסור לשוחח עם מי ממושאי החקירה בנושא.

בערר שהוגש, המשטרה הדגישה את המעורבים הרבים שיש עוד לחקור, וטענו כי לא ניתן לתת רשימה מצומצמת עימם לא ניתן לחשודים להיות בקשר. כך גם טענו כי לא ניתן משקל ראוי לחשדות עצמם ולחשש מפני שיבוש הליכי חקירה על ידם. "לא ניתן להשיב את המשיבים לזירת העבירות" טענו.

מהפרטים שהגיעו ל'בחדרי חרדים' עולה כי השופטת החליטה לדחות את הערר של המשטרה, בין היתר בשל העובדה כי התיק כבר הועבר לפרקליטות לעיון ובחינה, "באופן המשנה את נקודת האיזון ככל שהדבר נוגע לפגיעה נוספת בלתי נדרשת ומידתית במשיבים, אם יוותרו התנאים במגבילים על כנם".

השופטת אף נימקה כי חלף פרק זמן משמעותי של כחמישה חודשים מאז מעצר החשודים. "צדק בית המשפט קמא בקביעתו כי חשש השיבוש פחת בשלב זה, באופן המאפשר הקלה משמעותית בתנאים המגבילים", ציינה.

פרשת השחיתות בבית שמש משה מונטג

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד