י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
ההידרדרות בבריאותו של השר אזולאי >

המערכת הפוליטית בישראל עוקבת בדאגה

המערכת הפוליטית עוקבת בדאגה אחר מצבו הבריאותי של השר לשירותי דת, דוד אזולאי, שמצבו הידרדר בימים האחרונים • נתניהו: "בשם כל ממשלת ישראל - מתפלל לרפואתו של השר דוד אזולאי"

המערכת הפוליטית בישראל עוקבת בדאגה
השר דוד אזולאי צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

המערכת הפוליטית עוקבת בדאגה אחר מצבו הבריאותי של השר לשירותי דת, דוד אזולאי, שמצבו הידרדר בימים האחרונים. השר אזולאי שוהה בשלב זה בביתו לצד משפחתו ומכריו.

ראש הממשלה בנימין נתניהו צייץ היום (שלישי) ברשת החברתית טוויטר: ‏"בשם כל ממשלת ישראל ואזרחי ישראל אני מתפלל לרפואתו של השר דוד אזולאי".

גם נשיא המדינה ראובן (רובי) ריבלין כתב: "‏יחד עם בני משפחתו וכל בית ישראל אני מתפלל לרפואתו של ידידי, יקירי - הרב דוד אזולאי. שוחחתי עם בנו היום ואנו מחזקים אותם בתפילה ותקווה להחלמתו".

כאמור, ראש הממשלה מעודכן על ידי מזכיר הממשלה צחי ברוורמן שעומד בקשר עם משפחתו על מצבו הבריאותי של השר. כמו כן, נשיא המדינה שוחח היום עם בנו, חה"כ ינון אזולאי ועודכן במצבו.

גם חה"כ יאיר לפיד כתב היום כי הוא מתפלל לבריאותו של השר דוד אזולאי.

כזכור, השר לשירותי דת דוד אזולאי שוחרר מבית החולים בערב יום כיפור לביתו ובימים האחרונים מצבו הבריאותי הידרדר - כשהוא שוהה לצד משפחתו ומכריו, ובראשם השר אריה דרעי ששהה לאורך הלילה לצד השר.

יו"ר המחנה הציוני, אבי גבאי שוחח הערב עם ח"כ ינון אזולאי, בנו של השר דוד אזולאי ודרש בשלומו.
יצוין כי גבאי והשר אזולאי היו ביחסים מצוינים עוד כשגבאי כיהן שר בממשלה לפני שהתפטר.

אמש פרסם השר אריה דרעי הודעה חרגיה ושביקש מהציבור להתפלל לרפאותו של השר דוד אזולאי שלדבריו, "זקוק לרחמי שמים מרובים, והן אל כביר לא ימאס תפילת רבים".

שמו לתפילה: דוד בן פרלה

דוד אזולאי נתניהו ריבלין דרעי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד