ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024
פגע וברח

העיתונאי הספרדי יואשם בהריגת הפסנתרן החרדי

לבית משפט השלום בירושלים הוגשה הצהרת תובע על ידי המשטרה, נגד חוליו דה לה גווארדיה, החשוד בתאונת פגע וברח הקטלנית שאירעה בירושלים בליל חג הסוכות. מעצרו של הנהג הדורס הוארך בחמישה ימים עד להגשת כתב האישום

העיתונאי הספרדי מובא להארכת מעצר. צילום: פלאש 90
העיתונאי הספרדי מובא להארכת מעצר. צילום: פלאש 90 צילום: פלאש 90

לבית משפט השלום בירושלים הוגשה היום (רביעי) הצהרת תובע על ידי המשטרה, נגד חוליו דה לה גווארדיה, החשוד בתאונת פגע וברח הקטלנית שאירעה בירושלים בליל חג הסוכות. מעצרו של הנהג הדורס הוארך בחמישה ימים עד להגשת כתב האישום.

חוליו דה לה גווארדיה, עיתונאי ספרדי בן 50, נעצר שעה קלה לאחר שדרס למוות את הפסנתרן החרדי חיים טוקצ'ינסקי ז"ל בן 31 מירושלים, בתאונה קשה שאירעה בכיכר פריז בירושלים. יעל טוקצ'ינסקי, אמו של חיים סיפרה ל'בחדרי חרדים' כי בנה חיים ז"ל היה בדרכו מתפילה בכותל המערבי. "לפני חג הסוכות הוא טבל והתפלל בכותל עד מאוחר. הוא ממש טהור וקדוש", ציינה. נהג פגע בו עם רכבו ועזב את המקום, חיים נפצע אנושות וכעבור זמן קצר נפטר מפצעיו. 

המשטרה ביצעה פעולות חקירה ותוך זמן קצר איתרה בחניון באזור הר הצופים את הרכב והנהג החשוד בדריסה, הודות לעדי ראייה שדיווחו על סוג הרכב וכיוון בריחתו. החשוד, עובד בישראל עבור מגזין "אס", מהעיתונים הגדולים בספרד. לנהג הדרוס היסטוריה של עבירות תנועה, בעבר הוא הורשע בנהיגה באור אדום.

על פי המשטרה הוא הודה במיוחס לו, כולל בנהיגה בשכרות. בבדיקת ינשוף שנערכה לו נמצאו בגופו 700 מיקרו-גרם אלכוהול בליטר אוויר נשוף, פי שלושה מהמותר בחוק. מנגד, סנגוריו טוענים כי הוא נמלט משלושה רוכבי אופנוע שתקפו אותו במכוניתו, ובמהלך המנוסה פגע בהולך הרגל.

כאמור, משטרת ישראל הגישה לבית המשפט הצהרת תובע נגד החשוד שנחקר בחשד להריגה, הפקרה ונהיגה בגילופין, במסגרתה הוארך מעצרו של החשוד בחמישה ימים במהלכם צפויה הפרקליטות להגיש כתב אישום.

פגע וברח הצהרת תובע חיים טוקצ'ינסקי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד