כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
בגלל המימון

ארדן חתם על 'צו סגירה' נגד אירוע בואדי-ג'וז

השר לבטחון הפנים ארדן הוציא צו סגירה לאירוע הנצחה בשכונת ואדי ג'וז בירושלים שקיבלה מימון מהרשות הפלסטינית

ארדן חתם על 'צו סגירה' נגד אירוע בואדי-ג'וז
הפרות סדר בואדי ג'וז צילום: Yonatan Sindel/Flash90

השר לביטחון הפנים ולנושאים אסטרטגיים גלעד ארדן חתם על צו לסגירת אירוע של הרשות הפלסטינית, שהיה אמור להתקיים היום (רביעי) בבית הספר דאר א-טיפל בשכונת ואדי ג'וז בירושלים, וכן הורה למשטרת ישראל לא לאפשר את קיומו של האירוע בירושלים או בכל מקום אחר בישראל.

האירוע, היה אמור להתקיים בחסות הרשות הפלסטינית, לזכרו של חוסני אל שהאב, תושב ירדן ממקימי רשת בתי ספר ירדנים בירושלים, ומי שלאחר מלחמת ששת הימים פעל להעברת בתי הספר לניהול הווקף הירדני.

הצו מורה שלא לקיים את הפעילות במזרח ירושלים, בהתאם לסעיף 3(א) לחוק יישום הסכם הביניים בדבר הגדה המערבית ורצועת עזה (הגבלת פעילות), התשנ"ה- 1994, אשר אוסר על הרשות הפלסטינית לפתוח או להפעיל נציגות, לקיים אסיפה או פעילות בתחומי מדינת ישראל, ומסמיך את השר לביטחון הפנים לאסור בצו על קיום פעילות כזו.

בשנים האחרונות, הוצאו על ידי השר לביטחון הפנים מספר צווים כנגד קיום אירועים או הפעלת נציגויות מטעם הרשות הפלסטינית בשטחים הריבוניים של מדינת ישראל. בין היתר, האריך השר את הצו המורה על סגירתו של בניין האוריינט האוס, ששימש בעבר את מוסדות הרשות, ומנע קיומם של אירועים נוספים.

השר ארדן אמר כי "הרשות הפלסטינית שדרגה את מאמציה בשנה האחרונה לכרסם בריבונותינו בירושלים ופועלת בדרכים שונות כדי לקבוע עובדות בשטח. אמשיך לפעול בתקיפות כדי למנוע את הפרת הריבונות הישראלית במזרח ירושלים על ידי הרשות הפלסטינית".

גלעד ארדן ואדי גוז הרשות הפלסטינית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד