י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
בעיצומו של שמחת תורה

תבהלה בשיכון החסידי: בחור נחלה בחצבת

בהלה גדולה בשמחת תורה בחסידות סקווירא: בחור מישראל שהגיע לעשות את החג במחיצת הרבי, נדבק בחצבת, טופל בחג וגרם לשורת צעדים ואזהרות

בחורים בשיכון סקווירא בניו יורק. צילום: ארכיון בחדרי חרדים
בחורים בשיכון סקווירא בניו יורק. צילום: ארכיון בחדרי חרדים

בחור חסידי שהגיע עם אביו ואחיו לשהות בשיכון סקווירא בניו יורק, במחיצת האדמו"ר בחג שמחת תורה, נדבק בחצבת וגרם לבהלה גדולה בקרב החסידים. 

הבחור שהגיע כבר בערב שבת חול המועד בטיסת אל על מישראל, לא חש בטוב ביום טוב ראשון של שמחת תורה, הוא פונה לקופת חולים המקומית בשיכון סקווירא, שם אובחן כחולה בחצבת, בישראל כבר יצא החג והרופא התקשר לישראל לשאול האם הוא קיבל את כל החיסונים.

ל'בחדרי חרדים' נודע, כי לאחר כמה שעות שקופת החולים היתה סגורה ולא היה מענה, הוא נלקח לבית בו התאכסן, שם הושאר בבידוד ומשרד הבריאות הגיע למקום וסגר את האזור, בבית המדרש הגדול של החסידות הוחלפו המגבות למגבות נייר וכך גם במקווה הוחלפו המים.

לחסידים, שלהם נגרמה בהלה כתוצאה מהשמועה על החצבת, הוסבר מה הם התסמינים לחצבת ומי שנדבק שיידע שזה הגיע ולטפל מיידית בדבר. 

גם היום (רביעי) במערכת השידור הטלפוני שע"י 'רפואה העלט סענטר' בסקווירא, הסביר השדרן את התופעות של המחלה הזאת, מה הן ואיך לטפל בהן. 

מטבע הדברים, הבחור הישראלי שגרם לכל הבהלה, אינו יכול עדיין לשוב לישראל והוא צריך להגיע לביקורות בבית החולים בארה"ב, עד שיבריא לחלוטין. יצויין, כי עסקני הרפואה בחסידות נכנסו לעובי הקורה ומטפלים בו במסירות.

סקווירא חסידות חצבת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד