י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
סכין וחלקים להרכבה

כך נלכדו משליכי מטען הצינור לעבר קבר רחל

תוך זמן קצר מאיתור מטען הצינור סמוך לקבר רחל, אותרו שני חשודים שהשליכו אותו | בחיפוש בביתם, נמצאו חלקים שככל הנראה משמשים להרכבת מטעני צינור. כל הממצאים הוחרמו ויחד עם העצורים הועברו לחקירת גורמי הביטחון • צפו

כך נלכדו משליכי מטען הצינור לעבר קבר רחל
מעצר פעיל חמאס צילום: דוברות המשטרה

לוחמי משמר הגבול של משטרת ישראל איתרו אמש (רביעי) מטען צינור שהושלך לעבר איזור מתחם קבר רחל, שבגזרת עוטף ירושלים וזמן קצר לאחר מכן הביאו לוחמי מג"ב בשת"פ כוחות צה"ל, למעצר 2 חשודים ולתפיסת ציוד ששימש ככל הנראה להכנת מטענים.

כאמור, אמש איתרו לוחמי מג"ב חפץ חשוד שנראה כמו מטען צינור, שהושלך לעבר מתחם קבר רחל, מצידה הפלסטיני של גדר הביטחון. אל המקום הוזעק חבלן משטרתי, שקבע שמדובר אכן במטען צינור אותו הוא ניטרל בפיצוץ מבוקר.

בעקבות השלכת המטען, ביצעו לוחמי מג"ב הפועלים בגזרת יו"ש וכוחות צה"ל, סריקות נרחבות במחנה הפליטים אל-עאידה, ממנו על פי החשד הושלך המטען. בסריקות איתרו לוחמי מג"ב שני חשודים בהשלכת המטען.

בתיקו של אחד מהם אף נמצאה סכין. מבדיקת החשודים עלה, שמדובר בתושבי אל-עאידה בני 25 כשאחד מהם משתייך על פי החשד לארגון הטרור חמאס.

לאחר מעצרם פשטו הכוחות על ביתו של אחד החשודים במחנה הפליטים אל-עאידה, שם נמצאו חלקים שככל הנראה משמשים להרכבת מטעני צינור. כל הממצאים הוחרמו ויחד עם העצורים הועברו לחקירת גורמי הביטחון.

קבר רחל מטען צינור פעיל חמאס משמר הגבול

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד