י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
'תגובה קשה'

נתניהו VS אבו מאזן: המדינות מוקיעות אותך

במהלך מסיבת עיתונאים שקיים היום ראש הממשלה, התייחס בנימין נתניהו למתיחות בגבול הדרום ולחשש מהסלמה צפויה עם שלטון חמאס בעזה. בדבריו תקף רוה"מ במילים חריפות את יו"ר הרשות הפלסטינית מחמוד עבאס והאשים אותו במצב

נתניהו VS אבו מאזן: המדינות מוקיעות אותך
נתניהו ואבו-מאזן צילום: הדס פרוש, פלאש 90

במהלך מסיבת עיתונאים שקיים היום ראש הממשלה, התייחס בנימין נתניהו למתיחות בגבול הדרום ולחשש מהסלמה צפויה עם שלטון חמאס בעזה. בדבריו תקף רוה"מ במילים חריפות את יו"ר הרשות הפלסטינית מחמוד עבאס והאשים אותו במצב.

נתניהו אמר, "המצב בעזה מתחלק לשניים. קודם כל יש שם כמובן ניסיון קבוע של חמאס להתחמש ולהתארגן נגד ישראל, אבל מה שהגדיש את הסאה זה המרכיב השני. החלק השני הוא כמובן שאבו מאזן בשנה האחרונה מאוד הקשה את המצב בעזה, על ידי כך שהוא חנק את העברת הכספים מהרשות הפלסטינית לעזה, וכתוצאה מהחנק הזה נוצרו שם לחצים, וכתוצאה מהלחצים החמאס מעת לעת תוקף את ישראל, בעצימות יחסית נמוכה, אבל החנק הולך וגדל".

"אבו מאזן מתערב בכל דרך בניסיונות של האו"ם להקל על המצוקה בעזה, כולל עכשיו, כולל היום, ובזה כמובן, מדינות רבות, היום אני יכול להגיד שגם המדינות התורמות מוקיעות אותו על כך, ובצדק", טען ראש הממשלה.

נתניהו שיגר מסר מאיים כלפי השלטון בעזה, "מנגד, אם החמאס חושב שכתוצאה מהמצוקה הזאת הוא יכול לתקוף את ישראל - הוא יעשה טעות גדולה מאוד. התגובה שלנו תהיה קשה, קשה מאוד. אני מקווה שאפשר להפסיק את החנק הזה, אבל אני גם מבהיר שישראל תפעל בכל העוצמה הדרושה כדי להגן על עצמה ועל אזרחיה".

תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד