י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
"ברחה שמאלה מידי"

דמות בכירה הודיעה על פרישה מ'העבודה'

בורח מספינה טובעת? האלוף במילואים יום טוב סמיה הודיע ליו"ר העבודה - אבי גבאי, כי החליט לעזוב את המפלגה מאחר שהיא "ברחה שמאלה מדיי" • עם זאת, הצהיר: "המטרה שלי - השתלבות בהנהגת המדינה בממשלה הבאה - נשארת בתוקף"

דמות בכירה הודיעה על פרישה מ'העבודה'
יו"ר העבודה, גבאי צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

יום טוב סמיה, אלוף במילואים וחבר מפלגת העבודה, הודיע היום (רביעי) על פרישתו מהמפלגה בטענה שהיא "ברחה שמאלה מדיי".

בהודעה שכתב בחשבון הפייסבוק שלו נאמר: "המטרה שלי - השתלבות בהנהגת המדינה במסגרת הכנסת ה-21 והממשלה הבאה, נשארת בתוקף! הדרך אל המטרה פחות חשובה ולכן אני מחשב מסלול מחדש".

סמיה אף הביע את חוסר שביעות רצונו מתפקודו של היו"ר אבי גבאי, והודיע כי הפרישה באה "על רקע אידאולוגי ומנהיגותי בלבד (המפלגה ברחה שמאלה מדיי - ראו התנגדותי להחלטות שנתקבלו בוועידה האחרונה), החלטתי להפסיק את חברותי במפלגת העבודה אחרי כשנתיים וחצי".

האלוף במיל' יום טוב סמיה. צילום: מתוך פייסבוק

לדברי סמיה, שהתמודד לפני קצת יותר משנה מול אבי גבאי לראשות המפלגה, הוא כבר עדכן את גבאי על החלטתו לפני שהודיע על החלטתו הסופית בציבור.

"אני מודה לחברי וחברות המפלגה אשר דרכם למדתי המון על פוליטיקה בכלל והתנהלות מפלגתית בפרט", אמר והוסיף כי "ישנם אנשים נפלאים במפלגת העבודה אשר הקימה את המדינה ומניות הבכורה לתקומתה וביסוסה עד 1977 לא יסולאו בפז ואיש לא יטול זאת גם לא בחריפה שבתעמולות".

יצוין כי לאחרונה הולכים ומתגברים השמועות בקרב חברים במפלגת העבודה שמביעות חוסר שביעות רצון מתפקודו. האם סמיה בורח מהספינה רגע לפני שהיא טובעת וצוללת למספר חד-ספרתי? ימים יגידו.

יום טוב סמיה העבודה אבי גבאי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד