כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
יעומת מול עדויות חדשות

הבוקר: ראש הממשלה ייחקר בפעם ה-12

בפעם השתיים עשרה, ראש הממשלה נתניהו ייחקר הבוקר בנושא תיק 2000 ויעומת עם עדויות חדשות שאגרו חוקרי המשטרה בתיק 

הבוקר: ראש הממשלה ייחקר בפעם ה-12
חשבון טוויטר ראהמ

ראש הממשלה בנימין נתניהו ייחקר הבוקר (שישי) בפעם השתיים עשרה, במעונו ברח' בלפור בירושלים.

על פי דיווחו של כתב 'כאן 11' רום ליאור, נתניהו צפוי להיות מעומת בחקירתו, מול עדויות חדשות שנאספו בתיק 2,000, שעניינו הקשרים והשיחות המוקלטות שניהל בנימין נתניהו עם מו"ל העיתון 'ידיעות אחרונות' ארנון נוני מוזס.

בעדויות שמולן יעומת ראש הממשלה, עולה מעורבות משמעותית של איש העסקים ארנון מילצ'ן כמי שהיה המתווך בין נתניהו למוזס בשיחות שנערכו בשנת 2009.

הכתב ציין אמש בדיווח במהדורה המרכזית, כי למעורבותו של איל ההון ארנון מילצ'ן ישנה חשיבות גדולה, בניסיון המשטרה להוכיח, שנתניהו ומוזס היו מעוניינים להוציא לפועל את העסקה שבה דנו, ובכך גם לחזק את החשדות נגד ראש הממשלה לעבירת השוחד.

לעת עתה, במשטרה סבורים כי הצליחו להפריך את גרסתו של נתניהו. בחודש שעבר פורסם מפי בכירים במערכת אכיפת החוק כי עדויותיהם של מו"ל העיתון 'ישראל היום', המיליארדר שלדון אדלסון ושל רעייתו מרים, פגעו בנתניהו וסיבכו אותו עוד יותר בפרשה.

מלבד עדויותיהם של בני הזוג אדלסון, נשענת המשטרה גם על עדי המדינה בתיק, בהם עד המדינה ניר חפץ מי שהיה עד לפני מספר חודשים יועץ התקשורת של משפחת נתניהו ואחד האישים הקרובים לבנימין ושרה, לצד זאת ישנה גם את עדותו של עמוס רגב, מי שהיה בעבר העורך הראשי של 'ישראל היום'.

 

תיק 2000 חקירה בנימין נתניהו נוני מוזס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד