י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
עדיין מסתובב חופשי

פרס כספי למי שיביא ללכידת רוצחו של אליהו

חמישה ימים חלפו מאז נרצח בירי, הבחור אליהו מושקוביץ הי"ד בשיקגו ולמשטרה אין עדיין קצה חוט - היכן מסתתר אותו רוצח החשוד ברצח אדם נוסף יממה קודם לכן | הפדרציה היהודית בשיקגו מציעה פרס כספי למי שיסייע להביא ללכידתו

פרס כספי למי שיביא ללכידת רוצחו של אליהו
החשוד / הנרצח אליהו מושקוביץ הי"ד

הקרן היהודית המאוחדת, הפדרציה היהודית של שיקגו, מציעה פרס בסך 10,000 דולר למי שיביא מידע, שיעזור להביא ללכידתו של רוצח הבחור התמים אליהו מושקוביץ הי"ד, שנרצח בשמחת תורה בשיקגו.

המשטרה תיארה את הרוצח כגבר שחור גבוה, הוא לבש בגדים כהים והסווה חלק מפניו.

כזכור, שני מקרי רצח אירעו, בתוך 36 שעות - ערב שמחת תורה ומוצאי שמחת תורה בשיקגו, ושני הרציחות אירעו עם אותו כלי נשק, וככל הנראה על ידי אותו אדם, כך על פי המשטרה שחוקרת את הרצח.

משטרת שיקגו פרסמה תמונה של אדם שפניו מכוסות, מתוך מצלמות אבטחה באזור, ומבקשת את עזרת הציבור, כדי לנסות לאתר את החשוד, לטענת המשטרה, הוא ככל הנראה אחראי לשני הרציחות המזעזעות, ביניהם של אליהו מושקוביץ הי"ד.

כזכור, כפי שדווח לראשונה ב'בחדרי חרדים', הקורבן הראשון נרצח ביום ראשון, האיש דאגלס ווטס, צעד לטיול עם הכלבים שלו אחרי עשר בבוקר ביום ראשון, ליד ביתו, כשאלמוני ניגש אליו ללא דין ודברים וירה בו בראשו.

יום וחצי לאחר מכן - וכמרחק קילומטר לאורך רחוב שרידן, צעד הבחור אליהו מושקוביץ הי"ד, על שביל האופניים של פארק לויולה בסביבות השעה 22:20, ליד שדרת לאנט, כאשר לפתע מישהו ירה לו בראשו מאחורי אוזנו.

לפי המשטרה, הבדיקות הבליסטיות שבוצעו, אישרו כי התרמילים שנמצאו משתי יריות, באו מאותו אקדח שרצח את הגבר בן ה-73 ביום ראשון.

משני הנרצחים לא נשדד אף חפץ, והמשטרה לא שוללת כי הרצח בוצע כפשע שנאה, אך החקירה בעיצומה.

אליהו ז"ל, הוא בנם של השלוחים הרב מנחם-מענדל וחנה מושקוביץ, ולפני כשלוש שנים למד בישראל, במסגרת פרויקט 'מעיינות' בירושלים.

רצח הבחור אליהו מושקוביץ פרס כספי רוצח

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד