י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
בגלל אלעד

יצחק פינדרוס התפטר מתפקידו בירושלים

לא עושים חיים קלים לפינדרוס. יועמ"ש עיריית ירושלים קובע כי למרות שהעביר את כתובת מגוריו לאלעד, פינדרוס עודנו סגן ראש עיריית ירושלים בשכר • בעקבות הפרסום, פינדרוס הגיש מכתב התפטרות רשמית

יצחק פינדרוס התפטר מתפקידו בירושלים
יצחק פינדרוס על רקע עצרת בחירות צילום: נתי שוחט, יעקב נחומי, פלאש 90

שלב נוסף שעלול לפגוע במועמדותו של יצחק פינדרוס לראשות העיר אלעד, מתפרסם הבוקר (שישי) על ידי העיתונאי ומגיש המהדורה המרכזית ב'קול ברמה' משה גלסנר, שדיווח כי למרות שפינדרוס העתיק את כתובת מגוריו לאלעד הוא זכאי לשכר ולזכות הצבעה גם בעיריית ירושלים.

בחוות דעת משפטית שהכין היועץ המשפטי של עיריית ירושלים עוה"ד אלי מלכא, עבור ראש העיר ניר ברקת, נקבע כי מכיוון שיצחק פינדרוס טרם העביר את מכתב ההתפטרות מעיריית ירושלים, הרי שהוא עדיין זכאי להצביע כחבר מועצת העיר ירושלים, בנוסף לשכר שיקבל בסוף החודש כסגן ראש העיר.

היועמ"ש מציין כי מלבד הודעת מייל ששיגר יצחק פינדרוס, למזכיר העירייה, בו הוא עדכן אותו על העברת כתובת מגוריו לעיר אלעד, לא צורפו כלל אסמכתאות המבקשות להתפטר מתפקידו ולצורך העניין כותב היועמ"ש, כי העברת הכתובת אינה פוסלת כהונה כחבר מועצה.

לראייה מציין מלכא, פסיקה של השופטת עדנה ארבל, כי רק כשמדובר במקום מגורים קבוע אחד, בעיר אחרת, אך כאן קובע היועמ"ש כי אין כל ראיה שפינדרוס מתגורר באופן קבוע בעיר אלעד, ולכן חברותו כחבר מועצה וכסגן ראש העיר בירושלים בעינה עומדת.

לדבריו, "מסקנתינו הינה כי מר פינדרוס עדיין מכהן כחבר מועצה, עד להשלמת ההליכים האמורים. כל זאת, למעט אם יודיע על התפטרותו מכהונה כחבר מועצה, בזאת כהונתו תיפסק בתוך 48 שעות לאחר שהמכתב יגיע לידי ראש העיר"

כזכור, מועמדותו של יצחק פינדרוס נמצאת בסכנה, לאחר שלפני יומיים, הגיש עורך הדין יורם אברהמי, שנשלח על ידי תוכמי 'הפלג הירושלמי' באלעד, תלונה למנהל הבחירות, על כך שמרכז חייו של המועמד פינדרוס אינם בעיר אלעד.

במכתב ששוגר למנהל הבחירות והועבר לידי מנהל הבחירות הכלליות במשרד הפנים, צירף עורך הדין, חומר שנאסף על ידי חוקר פרטי, שגילה כי יצחק פינדרוס שהה בשבתות ובחגי תשרי בביתו בירושלים, שם משפחתו שוהה במשך התקופה.

ביום ראשון אמור יצחק פינדרוס או בא כוחו, להשיב לטענות ולאחר מכן יוכרע האם מועמדותו תיפסל, או שמא הוא זכאי להמשיך ולהתמודד לראשות העיר אלעד כנציג 'דגל התורה' בתמיכת סיעת "ש"ס".

בדקות האחרונות שיגר יצחק פינדרוס מכתב התפטרות רשמי מתפקידו בעיריית ירושלים.

יצחק פינדרוס אלעד סגן בשכר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד