י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
סגן השר בנאום זועם

פרוש תוקף: 'אין לליאון סיכוי; מתנגדים ליוסי דייטש כי הוא חסיד'

יו"ר סיעת שלומי אמונים שובר שתיקה, ויוצא למתקפה חסרת תקדים על סיעת 'דגל התורה', בהתנהלותה במערכת הבחירות המוניציפלית, בדגש על הפילוג שנוצר בירושלים, ותמיכתם במשה ליאון | בנאום האשים פרוש את אנשי 'דגל' בהתנגדות לדייטש בשל היותו חסיד | צפו בנאום 

צילום: יונתן זינדל, פלאש 90
צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

יו"ר סיעת שלומי אמונים שובר שתיקה, ויוצא למתקפה חסרת תקדים נגד 'דגל התורה', בעקבות התנהלותה במערכת הבחירות המוניציפליות, בדגש על הפילוג שנוצר בירושלים, ותמיכתם במשה ליאון, שלטענתו, סיכוייו להיבחר קלושים.

בדברים שנשא אמש, בכנס פתיחת המטה של המועמד החרדי לראשות העיר ירושלים יוסי דייטש, חשף פרוש את השתלשלות הדברים, שהביאו לפילוג בהגשת הרשימות בבירה, מה שלטענתו צפוי להביא למחלוקת ולפילוג רוחבי בציבור החרדי.

"כשברקת הודיע שהוא עוזב את העירייה שלחתי את מזכ"ל אגודת ישראל חנוך זייברט ליו"ר דגל התורה כדי להציע לו להתמודד יחד לראשות העיר ירושלים", סיפר פרוש, "סוכם שנבדוק האם יש היתכנות לנצח עד לחג הפסח, בפסח זייברט דיבר שוב עם גפני וסוכם שנחכה שוב עד שבועות, כי רצינו לראות מה הסקרים אומרים, כמה פנקס הבוחרים הראשון יאמר והאם יש סיכוי".

פרוש המשיך, "כשבדקנו את עצמנו, גילינו שיש אפשרות שאם כל החרדים הולכים ביחד, ואם הייתי יכול הייתי מנתח לכם כעת איך בדיוק ננצח אם כל החרדים ילכו יחד, (ש"ס, אגודה, דגל, הפלג והציבור החרדל"י) מגיעים לכ- 108.000 קולות, בפרט כאשר יש עוד שני מתמודדים".

פרוש התייחס לסיכוייו של המועמד שזוכה לתמיכת 'דגל' ו'ש"ס' משה ליאון במערכת הבחירות, ואמר, "הם אומרים שלדייטש אין היתכנות, אז למי יש היתכנות?! לליאון?!" תהה פרוש, והוסיף: "הוא הבטיח לי במערכת הבחירות הקודמת שיש לו 40,000 קולות בונקר! - עכשיו הוא אומר שיש לו 30,000 בונקר שלו! מאיפה הוא יביא את זה?, כל אחד יודע שלא".

פרוש הוסיף כי, "רק היום ראינו סקר (סקר וואלה א.ק.) שליוסי יש אחוז אחד פחות מליאון, אחרי שהוא מקבל את התמיכה של דגל וש"ס".

המתקפה של פרוש נמשכה במשך דקות ארוכות כאשר בין הדברים טען סגן השר, כי הדבר היחיד שהוביל להתנגדותם של 'דגל' למועמדותו של דייטש היא בשל היותו חסיד מאגודת ישראל, "יש היתכנות שכל החרדים מביאים את יוסי דייטש, זה גם לא נכון שהם הלכו לליאון בגלל שש"ס כבר פירקה את הגוש מכיון שעד היום לא התפרסם מכתב של נשיא המועצת שקורא לתמוך במשה ליאון".

על הפילוג ברשימות אמר סגן השר פרוש, "אף אחד לא יספר ש'אנחנו הולכים כדי להגדיל את הנציגות החרדית ואנחנו לא נריב', מה לא נריב? השכנים יפגשו בחדר המדרגות ומי אחראי שלא יאמרו אמירות כנגד גדולי ישראל?!.. "

מוניציפלי מאיר פרוש משה ליאון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 22 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד